Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Υπερβολική έκλυση αερίων

Σήμερα που το κλίμα έχει βαρύνει (αλήθεια, σε δακρυγόνα οφείλεται αυτό;) θα βοηθήσω διακεκριμένο ακαδημαϊκό με λίγη Κλιματολογία.

Ο επόπτης του Κέντρου Φυσικής της Ατμόσφαιρας και Κλιματολογίας, ακαδημαϊκός καθηγητής κ. Χ. δήλωσε ότι «Η τελευταία τριακονταετία υπήρξε η θερμότερη από το 1860 και η θερμοκρασία σε ορισμένες περιοχές του πλανήτη αυξήθηκε κατά 0,5C και μάλιστα σε άλλες πάνω από 1C».

«Η άνοδος της θερμοκρασίας έχει προκληθεί εξαιτίας της
υπερβολικής έκλυσης αερίων. Η καύση των ορυκτών καυσίμων δημιουργεί υψηλές συγκεντρώσεις διοξειδίου του άνθρακα, διοξειδίου του θείου, μεθανίου και χλωρο-φθοριωμένων υδρογονανθράκων στην ατμόσφαιρα της Γης».
http://www.econews.gr/2010/12/06/news-climate-change-greece/

Ωπ!... λέει ότι και η Εστία του 1900! Διαβάστε κύριε Καθηγητά μου, τα ίδια έλεγαν και το 1900 και παρέθεταν και ημερομηνίες από τον μεσαίωνα. Και, μεταξύ μας, για τα CFC's κάτι έχω ακούσει, αλλά, ότι η καύση ορυκτών καυσίμων δημιουργεί CFC's στην ατμόσφαιρα, πρώτη φορά το ακούω... Για αεροσόλ, και πυροσβεστήρες και ψυκτικά υγρά είχα ακούσει, αλλά πάω πάσο. Αλήθεια... γιατί το όζον δεν είναι πιά στις ειδήσεις;

Και, γιατί διαλέξατε στην δήλωσή σας, τα τελευταία 30 χρόνια για την κλιματολογική παρατήρηση; Γιατί 30 και όχι 20, ή 42,5; Για να σκεφτώ... τι έχει γίνει στην Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια... από το 1981; Μα έχουμε Πασόκ! Το Πασόκ φταίει για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. (Δεν σας αρέσει ο συλλογισμός... Ούτε εμένα. Και η φωτό του ECOσάϊτ σας αδικεί... Μάλλον κάποιο μπαζωμένο ρέμα φταίει για τα νερά, όχι το φαινόμενο του θερμοκηπίου, και η εμπειρική είδηση ακραίου καιρού στην Ικαρία, δεν είναι κλιματολογικά σημαντική).

Και γιατί ξεχάσατε την στατιστικά σημαντική αύξηση των αερίων που χρησιμοποιούν οι ...αναισθησιολόγοι την ίδια περίοδο; Πως ξέρετε ότι αυτά δεν ευθύνονται;

Θα μπορούσα να πω στον πειρασμό να πω ότι οποτεδήποτε βλέπω κάτι σε λαδοπράσινο φόντο με σιελ γράμματα, μου θυμίζει διαφήμιση ευρωπαϊκής εταιρίας πλυντηρίων... Μα γιατί να έχω αυτή την εντύπωση...

Αν ωστόσο ενδιαφέρστε για την άποψη αυτών που οι αιολικοί ονομάζουν Κλιματοσκεπτικιστές, πατήστε το climatology στα tags, κάτω από την ανάρτηση, για επανάληψη, ή πατήστε εδώ και εδώ. Μπορεί να δείτε κάτι με το οποίο δεν συμφωνείτε, αλλά, εγώ ο φτωχός, βάζω παραπομπές όταν λέω πιθανές αρλούμπες. Και προσπαθώ να ξεχωρίζω την Γνώση από τις Γνώμες. Νομίζω καταλαβαινόμαστε.


Δεν είμαι Κλιματοσκεπτικιστής. Απλά δεν μου αρέσουν οι Γνώμες, ιδιώς όταν αποσκοπούν να περάσουν και από την τσέπη μου. Προτιμώ την Γνώση. Πολύ μεθάνιο εκλύουν και οι αγελάδες. Και, σοβαρά, τώρα, με τέτοια επιχειρήματα και αναφορές σε "επιστήμονες και καθηγητές", είναι γεμάτες οι Πράσινες ιστοσελίδες και οι μποροσούρες του αιολικού λόμπυ. Ο τρόπος που τα λένε και τα παιδαριώδη επιχειρήματα, αποδυναμώνουν ΕΝΤΕΛΩΣ κάθε σοβαροφάνεια.

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/12/blog-post_116.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου