Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ένα Ελληνικό αριστούργημα στο Πάνθεον της Παγκόσμιας Τέχνης

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου μια φωτογραφία που θεωρώ οτι είναι ένα σπάνιο έργο τέχνης.

Θα του έδινα μια θέση ανάμεσα στα μεγαλύτερα έργα τέχνης του Ελλαδικού χώρου, ανάμεσα στις Καρυάτιδες, τον Ηνίοχο, τη Νίκη της Σαμοθράκης, τους ναύτες του Τσαρούχη.

Δυστυχώς δεν γνωρίζω ούτε τον καλλιτέχνη φωτογράφο, ούτε ποιοί απεικονίζονται. Ας με συγχωρέσουν γι αυτό.

Εκείνο που γνωρίζω είναι οτι η φωτογραφία αυτή αξίζει να πάρει τη θέση της ανάμεσα στα αριστουργήματα της παγκόσμιας Τέχνης.

Τα μνημόνια δεν απέτυχαν, αντιθέτως πετυχαίνουν το στόχο τους.

Οι τροϊκανοί δεν είναι αφελείς κουτόφραγκοι. Γνωρίζουν ότι τα δάνεια που δίνουν στην Ελλάδα, πολύ δύσκολα θα επιστραφούν. Στην πραγματικότητα δεν θέλουν κάν να μπορέσει η Ελλάδα να τα επιστρέψει. Τα εξοντωτικά μνημόνια τα οποία επιβάλλουν στο εθελόδουλο πολιτικό σύστημα να υπογράφει, έχουν συγκεκριμένο στόχο. Την αρπαγή του όμορφου ευρωπαϊκού οικοπέδου που λέγεται Ελλάδα.

Αν οι τροϊκανοί ήθελαν να μπορέσει η Ελλάδα να ορθοποδήσει και να είναι σε θέση να επιστρέψει αυτοδύναμα τα δάνεια, θα εφάρμοζαν άλλο μείγμα οικονομικής πολιτικής, προκειμένου να γίνουν αληθινές επενδύσεις και να έρθει ανάπτυξη. Δεν θα μείωναν μόνο το εργασιακό κόστος. Θα μείωναν ταυτόχρονα τους εξοντωτικούς φόρους, θα καταργούσαν την γραφειοκρατία και την διαφθορά στο δημόσιο και θα τόνιζαν τη ρευστότητα στην ελληνική αγορά. Αντί γι’ αυτό, επέβαλαν ένα εξοντωτικό πρόγραμμα το οποίο έχει στόχο (όπως αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος) την πλήρη χρεοκοπία, όχι μόνο του ελληνικού κράτους αλλά και ολόκληρου του λαού. Στη χώρα μας διεξάγεται ένα γιγαντιαίο πείραμα μετάλλαξης της ελληνικής κοινωνίας. Ένα πείραμα βίαιου κοινωνικού μετασχηματισμού σε μια μεταβιομηχανική αποικία.