Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011

Η συκοφαντία

Η συκοφαντία είναι το απαισιότερο φάσμα του μίσους και της κακότητας και το οδυνηρότερο τραύμα γι’ αυτόν που την υφίσταται. Η συκοφαντία είναι το αμυντικό όπλο της κατωτερότητας. Επειδή δεν μπορεί να σκεπάσει τη γύμνωση και ευτέλειά της, προσπαθεί να αμαυρώσει αυτούς που βρίσκονται πιο ψηλά για να δικαιωθεί, όπως νομίζει.

Γέρων Ιωσήφ Βατοπαιδινός

Eκδότες και επιχειρηματίες στον χορό των εξοπλισμών

Eικονικές τις 12 από τις 24 συμφωνίες των αντισταθμιστικών ωφελημάτων, χαρακτήρισε ο πρώην γενικός διευθυντής Εξοπλισμών, από τον Απρίλιο του 2006 έως τον Οκτώβριο του 2010, Βαγγέλης Βασιλάκος, που κατέθεσε χθες στην Επιτροπή Εξοπλιστικών της Βουλής, η οποία διερευνά την εξέλιξη των συμβάσεων για τα γερμανικά υποβρύχια από το 2002 μέχρι το 2009, καθώς και την υλοποίηση των αντισταθμιστικών ωφελημάτων.

Στην κατάθεσή του σύμφωνα με τα πρακτικά της Βουλής διαβάζουμε:

Επιλεκτική δικαιοσύνη

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

Για να καταλάβουμε τί είναι επιλεκτική δικαιοσύνη αρκεί να σκεφθούμε ότι και τα ολοκληρωτικά καθεστώτα έχουν νόμους, τους οποίους εφαρμόζουν επιλεκτικά, ανάλογα με το αν η δικαιοσύνη του αφορά τους δικούς τους ή τους πολιτικούς αντιπάλους τους. Επιλογή στις δικαιϊκές, τις πολιτικές, τις κοινωνικές και τις άλλες ρυθμίσεις σημαίνει ότι προσέχουμε ποιους αφορούν οι νόμοι, τους δικούς μας ή τους άλλους.

Έτσι συνέβαινε πάντα από την αρχαία εποχή. Γι' αυτό το Ευαγγέλιο γράφει πως οι άρχοντες κατεξουσιάζουν τους λαούς. Η επιλεκτική δικαιοσύνη αγνοεί τη δικαιοσύνη του Θεού και στη θέση της βάζει τη δική της δικαιοσύνη.

Παράδειγμα του τι είναι επιλεκτική δικαιοσύνη είναι η στάση των Γεργεσηνών, όταν ο Ιησούς θεράπευσε δύο κατοίκους της ελληνικής αυτής πόλης, οι οποίοι εκτός του ότι οι ίδιοι υπέφεραν έκαναν τη ζωή δύσκολη των κατοίκων της πόλης της Γεργεσηνής και πνίγηκε μια αγέλη χοίρων. Σύμφωνα λοιπόν με την επιλεκτική δικαιοσύνη των αρχόντων της Γεργεσηνής και ιδιοκτητών των χοίρων, συμφέρει οι άρρωστοι να μείνουν άρρωστοι, τα θύματα να μείνουν θύματα, και η δύσκολη ζωή των κατοίκων να μην καλυτερεύσει καθόλου, για να μη θιγούν οι περιουσίες των πλουσίων.