Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Tελικά πρέπει να είναι εντελώς τρελός αυτός ο Θεός μας!!!

Η Αγία τριάδα
Τελικά Θεέ μου και συγνώμη που σου του λέω έτσι ανοιχτά... πρέπει να είσαι τελείως τρελλός. Θα σου διηγηθώ μια ιστορία και στο τέλος νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε.
Ένας ψυχίατρος δούλευε κάποτε με 3 ασθενείς. Και οι τρεις πίστευαν για τον εαυτό τους ότι ήταν ο Θεός. Αποφάσισε λοιπόν ο θεραπευτής να τους δουλέψει σε ομάδα.
Τους άφησε να μιλούν μεταξύ τους χωρίς ο ίδιος να παρεμβαίνει καθόλου ώσπου τελικά πάνω στην κουβέντα αποκαλύφθηκε ότι και οι τρεις διατηρούσαν για τον εαυτό τους το ρόλο του Θεού.
Εκείνη τη στιγμή ο ένας από τους τρείς γυρίζει προς το γιατρό και του λέει αγανακτισμένος

"Γιατρέ πού μ΄εφερες εδώ? Αυτοί οι δύο είναι εντελώς τρελλοί. Ο Θεός είναι ένας, εγώ."

Ε λοιπόν, εχθές Μ. Τετάρτη άκουσα στον όρθρο το εξής:

...ώστε γαρ θεοί Θεός υμίν συνέσομαι
(...και θα είμαι εκεί μαζί με εσάς ως Θεός εν μέσω Θεών)

Άκουσα λοιπόν Θεέ μου για άλλη μια φορά, ποιος είναι ο προορισμός ο δικός μου και των τριών ανθρώπων στην ομάδα του γιατρού πιο πάνω. Δεν είμαι πια σίγουρη ποιος από όλους εκεί ήταν ο τρελλός, πάντως εσύ για καλό και για κακό ...κράτα απόσταση από ψυχιάτρους και ψυχολόγους!!!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

http://dia-nixis.blogspot.com/2011/04/t.html

1 σχόλια:

VATOLAKKIOTIS είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ

Δημοσίευση σχολίου