Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ποιός ωφελήθηκε;

Νωρίς το απόγευμα της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 (τοπική ώρα), έφτασα σε ένα αεροδρόμιο. Είδα κόσμο να είναι καρφωμένος στις τηλεοράσεις, στο CNN, και τον πρώτο Πύργο να βγάζει καπνούς. Ο εκφωνητής κάπου είπε για αεροπλάνο, εικασία ατυχήματος ή κάτι σχετικό. Γίνονται -- έχουν γίνει -- αεροπορικά ατυχήματα στην ΝΥ. Και εκεί που άκουγα, φάνηκε ξεκάθαρα άλλο αεροπλάνο, όχι μικρό, ιδιωτικό, αλλά ξεκάθαρα μεγάλο, δικινητήριο, κάτι μεταξύ 150 και 300 θέσεων, στον δεύτερο Πύργο. Είπα μέσα μου "ωχ, ωχ, ωχ, αυτό δεν είναι ατύχημα". Προχώρησα προς την Πύλη που ήταν η ανταπόκρισή μου. Μέχρι να φτάσω και να κάνω τα σχετικά, ο ένας Πύργος είχε πέσει. Νομίζω ότι η τηλεόραση έδειχνε ανθρώπους, μικρά σκούρα σημαδάκια, να πέφτουν από παράθυρα.

Βλέπω πολλά ...ντοκυμαντέρ, μου θύμισε Πέρλ Χάρμπορ το σκηνικό. Λίγες εβδομάδες αργότερα, πολλές πτήσεις γνωστών αεροπορικών εταιριών ήταν περίπου άδειες, και εγώ ταξίδευα με ...άνεση, διαβάζοντας για το Αφγανιστάν του 19ου αιώνα. Τότε, τρωγόταν οι Άγγλοι με τους Ρώσους, αλλά πολύ γρήγορα είχαν μπει και οι Γερμανοί στο Παιχνίδι.

Όποιοι ήταν πίσω από αυτό το επεισόδιο του 2001, σίγουρα πέτυχαν μέρος του στόχου τους, και το σημερινό "έργο" μάλλον συνέχεια είναι... Σε 150-200 χρόνια θα έχουν οι τότε ...μπλόγκερς, καλύτερη εικόνα του πράγματος. Και εγώ νομίζω ότι υπήρξε συνωμοσία, πέραν της προφανούς, αλλά όχι αυτή που μας σερβίρουν οι ...Γάλλοι. Ποιός ωφελήθηκε;

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/09/blog-post_11.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου