Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Ξενοκράτες και υποκρισία στην Ελλάδα

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

"Εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε απ΄ τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο."
Γιάννης Ρίτσος

Το Γένος των Ελλήνων, παρά τους αγώνες του σχεδόν ποτέ δεν απέκτησε ελευθερία και αυτοδιάθεση. Ίσως για την φιλόξενη ιδιοσυγκρασία του, ίσως για την επίζηλη θέση της χώρας, ο ελληνικός λαός δεν απέκτησε ποτέ δική του ηγεσία. Πάντοτε τον κυβερνούσαν οι ξένοι. Αυτό σημαίνουν τα λόγια ότι οι Έλληνες πάσχουν πάντοτε από την ηγεσία τους. Οι Έλληνες δεν πάσχουν από την ηγεσία τους. Οι Έλληνες δεν έχουν δική τους ηγεσία. Η ηγεσία τους ανήκει στους ξένους.

Τώρα που οι Έλληνες αρχίζουν να συνειδητοποιούν τη διαφορά μεταξύ ελληνικού και ξένου, η ξένη ηγεσία χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που διαθέτει για να επιφέρει σύγχυση μεταξύ ελληνικού και ξένου. Την ίδια σύγχυση προσπαθεί να επιβάλει και μεταξύ ελευθερίας και ανελευθερίας.

Αν δεν κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ ελληνικού και ξένου και ελεύθερου και ανελεύθερου, δεν θα ξέρουμε ούτε ποιοι είμαστε, ούτε αν είμαστε ελεύθεροι ή δούλοι. Ο δικτάτορας που θα επιβληθεί σ΄ αυτούς τους λαούς που ξέχασαν ποιοι είναι και που δεν γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ ελευθέρου και δούλου, θα είναι αιώνιος. Αυτή η δουλεία δεν τελειώνει πουθενά. Εκτός κι αν ο Θεός βάλει το χέρι Του. Σ΄Αυτόν έχουμε τις ελπίδες μας!

Ποιοι είναι αυτοί οι ξένοι που αποτελούν την ηγεσία του ελληνικού λαού; Γιατί αντί να κυβερνήσουν αυτό το λαό, τον προδίδουν; Η έννοια του ξενοκράτη είναι ευρύτερη από τη συνηθισμένη. Θα κατανοήσουμε ποιοί είναι οι ξένοι που αποτελούν την ηγεσία του ελληνικού λαοί από την εμπειρία μας, από τα παραδείγματα που έχουμε από την ιστορία μας και από τη ζωή μας. Επί τουρκοκρατίας μόνο οι Τούρκοι ήταν ξένοι προς τους Έλληνες; Δεν ήταν ξένοι και οι τουρκέψαντες και μάλιστα πιο εχθρικοί; Επί φραγκοκρατίας μόνον οι Φράγκοι ήταν ξένοι προς τους Έλληνες; Δεν ήταν ξένοι κι οι φραγκέψαντες; Αυτή είναι η ηγεσία του ελληνικού λαού που πάσχει αιωνίως και θεραπεία δεν υπάρχει γι΄ αυτήν.

Βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματα, ευγενικέ αναγνώστη, για το πως θα μπορούσαμε να καλλιεργήσουμε την αυτοκατανόηση ως Έλληνες και ως ελεύθεροι άνθρωποι. Εκείνος που βάζει το νου του να σκεφθεί θα αντιληφθεί γιατί δεν έχουμε ελληνική επιστήμη, γιατί το υπουργείο παιδείας διευθύνουν άτομα άσχετα με την Παιδεία, γιατί στα πανεπιστήμια διδάσκουν καθηγητές που σπούδασαν στην Ευρώπη, και γιατί στην Εκκλησία οι επίσκοποι δεν επιλέγονται από τους Πατέρες που με την άσκησή τους απέκτησαν αγιότητα, αλλά από εκείνους που διαθέτουν πτυχία θεολογικών σχολών!

Αν δε βασανίσουμε το μυαλό μας δεν θα καταλάβουμε τί συμβαίνει μέσα στη σκόπιμη σύγχυση και στο σκοτάδι που επικρατεί στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Κανένας αληθινά σκεπτόμενος άνθρωπος δεν πιστεύει ότι η κατάσταση ανελευθερίας των λαών οφείλεται σε τεχνικούς λόγους. Για τεχνικούς λόγους ο μισός πλούτος της γης ανήκει σε ένα μόνον άνθρωπο; Το πρόβλημα, ευγενικέ αναγνώστη, είναι ηθικό!

Για να έχεις δική σου γνώμη πρέπει να αναζητάς τις αρχικές αιτίες. Διότι πάνω στις αρχικές αιτίες στηρίζονται η αλήθεια και τα ψέμματα και μπορούμε να διακρίνουμε έτσι την αλήθεια από τα ψέμματα. Δίχως τη γνώση των αρχικών αιτιών ούτε την αλήθεια μπορούμε να διακρίνουμε ούτε τα ψέμματα.

Και πρώτα από όλα πρέπει να αγαπούμε την αλήθεια για να τη γνωρίσουμε. Γιατί αν είμαστε υποκριτές, θα περπατούμε αιώνια μέσα στο σκοτάδι. Σαν τους Φαρισαίους που αντί να αισθάνονται δέος για τα θαύματα, θύμωναν γιατί ο Ιησούς παραβίαζε την αργία του Σαββάτου. "Τω καιρώ εκείνω" λέει το Ευαγγέλιο του Λουκά, "εξελθόντος του Ιησού εκ του πλοίου, επιγνόντες αυτόν οι της γης Γεννησαρέτ, περιέδραμον όλην την περίχωρον εκείνην και ήρξαντο επί τοις κραβάττοις τους κακούς έχοντας περιφέρειν, όπου ήκουον ότι εκεί εστί."

Όπου κι αν βρισκόταν ο Ιησούς σε χωριά, σε πόλεις, σε αγρούς, στις αγορές έφερναν τους ασθενείς που θεραπεύονταν ακόμα και με το άγγιγμα του ιματίου του Ιησού. Οι Φαρισαίοι που έβλεπαν τα θαύματα σώπαιναν. Πειράχτηκαν όταν είδαν τους μαθητές του Ιησού που έτρωγαν χωρίς να πλύνουν τα χέρια τους, όπως επέβαλε η παράδοσή τους.
"Γιατί οι μαθητές σου δεν ακολουθούν την παράδοση;" ρώτησαν.

"Ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς, ότι καλώς προεφήτευσεν Ησαϊας περί υμών των υποκριτών, ως γέγραπται. "Ούτος ο λαός τοις χείλεσί με τιμά, η δέ καρδία αυτών πόρρω απέχει απ΄ εμού. μάτην δε σέβονται με, διδάσκοντες διδασκαλίας, εντάλματα ανθρώπων." Αφέντες γαρ την εντολήν του Θεού κρατείτε την παράδοσιν των ανθρώπων."

(Εκείνος τους απάντησε: "Πολύ σωστά προφήτεψε για σας τους υποκριτές ο Ησαϊας που γράφει: "Αυτός ο λαός με τα χείλη με τιμάει. η καρδιά τους όμως βρίσκεται πολύ μακριά μου. Δεν ωφελεί που με λατρεύουν, αφού διδάσκουν εντολές που επινόησαν άνθρωποι." Εγκαταλείπετε την εντολή του Θεού και τηρείτε ανθρώπινες παραδόσεις.)

Ξένοι είναι για τους Έλληνες αυτοί που ταυτίζουν τον άνθρωπο με το σώμα, που θεωρούν τον άνθρωπο μηχανή, και που δεν δέχονται ότι υπάρχει ότι δεν μετράται και δεν αποδεικνύεται στο επιστημονικό πείραμα. Ξένοι είναι αυτοί που υποτιμούν τον ελληνικό λαό γιατί πιστεύει ότι ο άνθρωπος δεν είναι άνθρωπος αν δεν έχει οίκτο και ευσπλαχνία κι αν δεν τηρεί την εντολήν του Θεού και ακολουθεί τα εντάλματα ανθρώπων.

Οι ξένοι είτε γιατί είναι αλλογενείς, είτε γιατί αποξενώθηκαν από τους Έλληνες, επιδιώκουν να κατακτήσουν την εξουσία για να ξεχωρίσουν από τον κόσμο. Από τα αρχαία χρόνια ο άνθρωπος που δεν αναγεννήθηκε πνευματικά διώκει το πνεύμα. Οι ορθόδοξοι χριστιανοί έχομε την ελπίδα μας στο Θεό.

"Ο Χριστός μας απελευθέρωσε για να είμαστε ελεύθεροι" γράφει ο Απόστολος Παύλος στην προς Γαλάτας επιστολή του, "Μείνετε ελεύθεροι και μην μπείτε πάλι σε ζυγό δουλείας."

http://moschoblog.blogspot.com/2011/11/blog-post_10.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου