Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη...


Εγώ λοιπόν δεν είμαι πολύ στενοχωρημένος με την σημερινή εξέλιξη, καθ’ εαυτή.

Οι «Ευρωπαίοι» σκούζουν γιατί έχασαν τον πρόθυμο και βολικό συνομιλητή τους που δύο χρόνια τώρα λέει «ναι» σε όλα. Μα καιρός δεν ήταν;

Ήδη, οι Τσίπρας-Καμμένος μας έκαναν μία χάρη. Βγήκαν διάφοροι, άσχετοι με εμάς ξένοι (οι πολιτικοί των χωρών που μας δάνειζαν για να μας πουλάνε), και άρχισαν αυτοί να προσφέρουν «βελτιώσεις» στο Μνημόνιο. Χαχαχαχάααχααα, they blinked!!

Αν η ΝΔ δεν είχε αλλάξει γνώμη τον Νοέμβριο, σήμερα θα ήταν Κυβέρνηση. Εεεεε... προσπάθησα.

Κάποια Αυστριακή τύπισσα, υπουργός, έφτασε μέχρι να πει να παραμείνει ο Βενιζέλος, γιατί αυτός ...ξέρει! Θα το κάνω αφίσα για την νέα εκλογική περίοδο! Η Αυστριακή και ο Μπένυς. Και η εκφωνήτρια που διακόπτει όταν δεν την αρέσει η απάντηση. Να υποθέσω ότι η Τρέμη, πλέον, στηρίζει ΝΔ. Μπρρρρ...

Αν το ερώτημα ταμπού είχε τεθεί από την Άνοιξη του 2010, για την ακρίβεια, όχι το ερώτημα ευρώ-δραχμή, αλλά το ερώτημα περί «δεν έχω, έλα όταν έχω», σήμερα, εμείς τα Ελληνάκια, θα είμαστε αρκετά καλύτερα.

Σε όλους τους δυστυχείς, που τους φταίνε οι πάντες πλην του καθρέφτη, λέω ότι εάν δεν είσαστε ατζέντηδες τρίτων, θα είχατε κάνει τα κουμάντα σας, είτε τους τελευταίους έξη μήνες, είτε τα τελευταία δύο χρόνια, και θα είμαστε «έτοιμοι» για διάφορα, και δεν θα κρυβόσαστε σαν αδερφές ξεφωνημένες πίσω από non-papers του Παπαδήμου.

Ούτε πιστεύω ότι το «δεν έχω, έλα όταν έχω» αναγκαστικά μας βγάζει από το ευρώ. Αν θέλουν, μας βγάζουν. Αν δεν θέλουν δεν μας βγάζουν, και τον έχω βαρεθεί τον Σόϊμπλε με τα κολπάκια του (έχει γίνει προβλέψιμος), αυτός, και όλα τα ευρωλιγούρικα γερμανοτσολιαδάκια. Σιγά μην χάσετε κανένα Καγιέν.

Τέλος στον «Πρόεδρο» της «Δημοκρατίας» που έχει άποψη για τα δημοσιονομικά, χωρίς καμία ενοχή τον θεωρώ άσχετο και παπαγάλο ξένων συμφερόντων, και θυμίζω μόνο ότι ο ίδιος Παπούλιας είχε και νουθεσίες για την Κλιματική Αλλαγή, και τις ΑΠΕ. Κοινώς, τον έχω γραμμένο στην λίστα, άντε μη πω τίποτα χυδαίο...

Και μην μου άγχεστε με μετανάστες ροζ φλαμίνγκος και gay rights και τέτοια... Όλα με την σειρά τους. Όλα θα τακτοποιηθούν εάν πρυτανεύσει η κοινή λογική.

archaeopteryxgr.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου