Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ήκω... αφήκω...

Το ερώτημα δεν είναι εάν "θέλουμε ή δεν θέλουμε την λιτότητα". Ή "θέλουμε ή δεν θέλουμε λιτότητα προκειμένου να διατηρηθεί ζωντανή η οικονομία". Ίσως το ερώτημα είναι "θέλουμε η δεν θέλουμε την εκδοχή σωτηρίας των πιστωτών μας"... Ίσως είναι κάποιο άλλο το ερώτημα...

Δύσκολο να θέσεις το ερώτημα έτσι ώστε να καταλάβει ο άλλος τι καλείται να απαντήσει. Ή εύκολο να θέσεις το ερώτημα ώστε να είναι όλο μαζί ...ήξεις αφήξεις...

Άλλη μια φορά:

1. Ο τρόπος ζωής που γνωρίσαμε μεταξύ 1997-2008 τέλειωσε με το κραχ του 2000, και για όποιον δεν το κατάλαβε με το παγκόσμιο κραχ του 2008. Δεν θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω την ...γεωπολιτική πτυχή του δεύτερου, αλλά θα θυμίσω ότι το πρώτο κραχ είναι όταν φαγώθηκαν τα λεφτά που έκαναν το λάθος να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 1998-99.

2. Είμαστε επισήμως πτωχευμένοι από το 2010 και ανεπισήμως από το 2000. Ενδιαμέσως φαγώθηκαν κι άλλα λεφτά.

3. ΔΕΝ υπάρχει σενάριο χωρίς λιτότητα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, είτε αλλιώτικα. Υπάρχει σενάριο εκκαθάρισης εν λειτουργία, ή κάποιας άλλης εκδοχής που δεν την ξέρω και ούτε μπορώ να την φανταστώ. Και τα δύο έχουν λιτότητα. Στο πρώτο σενάριο ξέρω ότι τα κρεμμυδάκια θα είναι Γερμανίας και το τυρί ...Μίλνερ, αν είμαι καλό παιδί και εκχωρήσω την ...ΔΕΗ. Στο δεύτερο... δεν ξέρω, ίσως να υπάρξει μια σεζόν χωρίς κρεμμυδάκια, μέχρι να μάθουμε πώς φυτεύονται.

4. Δεν είμαι καν σίγουρος ότι υπάρχει σενάριο ανεξάρτητης εθνικής πολιτικής. Όχι ότι με έχει πιάσει απαισιοδοξία, αλλά εάν διαβάσει κανείς Ελληνική ή νέο-Ελληνική ιστορία, πάντα σε περίεργες ισορροπίες είμαστε (και συχνά εντελώς ξεβράκωτοι).

Για την ώρα, δύσκολα μου βγαίνει απάντηση διαφορετική από το "Όχι".

"...Καταρχάς, τι σημαίνουν οι τύποι «ήξεις» και «αφήξεις»; Όχι πάντως «θα πας» και «θα γυρίσεις» [...]. Το «ήκω» είναι μυστήριο ρήμα, αφού ο ενεστώτας του έχει σημασία παρακείμενου («έχω έλθει, έφτασα»), αλλά ο μέλλοντάς του έχει σημασία μέλλοντα· πάντως, και να με διορθώσουν οι φιλόλογοι αν λέω χαζαμάρες, οι βασικές σημασίες του ήκω είναι «έχω έρθει, έχω φτάσει, είμαι παρών· εξαρτώμαι από κάτι· έχω σχέση, ανήκω». Σημασία «πηγαίνω, αναχωρώ» δεν βρίσκω. «Φτάνω», ναι. Το αφήκω πάλι, που δεν είναι και πολύ συχνό ρήμα, σημαίνει αφενός «φτάνω, καταλήγω κάπου» και αφετέρου «φεύγω, απομακρύνομαι», σημασία «επιστρέφω» δεν έχει..."


Χάσαμε μεγάλες ευκαιρίες, τα τελευταία ...60-70 χρόνια, και νομίζω την τελευταία την χάσαμε το 2010. Από το 2010 απλά επιτρέψαμε να φύγουν λεφτά, να ετοιμάσουν το firewall οι Εβρωπέοι και έγιναν λίγες ακόμα αρπαχτές από τους ολιγάρχες μας. Ένα μεγάλο insider trading.

archaeopteryxgr.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου