Παρασκευή, 2 Ιουνίου 2017

Ηλίθιοι και όχι μπούφοι!

Μπούφος. Επίσημη ονομασία Bubo bubo. Νυκτόβιο αρπακτικό πουλί, ένα από τα εξυπνότερα του ζωϊκού βασιλείου. Είναι τόσο έξυπνος, που κάθεται εντελώς ακίνητος, και ανέκφραστος επί ώρες, ώστε η λεία του (τρωκτικά, ερπετά κτλ) να εξοικειώνεται με την παρουσία του και να τον πλησιάζει.

Ο μπούφος δηλαδή ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ!

Η ιδιότητά του αυτή, η ανέκφραστη πλήρης ακινησία, δεν πέρασε απαρατήρητη από τον λαό, ο οποίος χαρακτηρίζει με την έκφραση «μπούφος» οποιονδήποτε απλώς παρευρίσκεται, χωρίς να συμμετέχει ενεργά. Τον αμέτοχο, αμίλητο, ανέκφραστο. Δυστυχώς η λαϊκή σοφία εκφυλίστηκε με το πέρασμα του χρόνου και πολλοί πλέον με τον χαρακτηρισμό «μπούφος» εννοούν τον ηλίθιο, γενικεύοντας (κακώς) την διαπίστωση ότι συνήθως ακίνητος και ανέκφραστος είναι ένας ηλίθιος.

Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για την επιστημονική προπαγάνδα που λέγεται διαφήμιση. Ο διαφημιστάκος της Τράπεζας Πειραιώς άσχετος και θρασύς (έκπληξη!) αναπαράγει αμάσητο το στερεότυπο, προκειμένου … (τι άλλο) … να πουλήσει!

Εντάξει κύριε διαφημιστά. Ενημέρωσε τον κύριο Τραπεζίτη ότι πέτυχες τον σκοπό σου. Η διαφήμιση χαλάει κόσμο. Όλοι θα κατεβάσουν το απ. Όλοι οι Έλληνες θα προσκυνήσουν την τεχνολογία που τίθεται στην υπηρεσία του Τραπεζίτη, βέβαιοι ότι τίθεται στην δική τους υπηρεσία. Όλοι θα παίξουν τον ρόλο τής λείας που εξοικειώνεται με το αρπακτικό. Είναι «έξυπνοι» οι καταναλωτές, όχι «μπούφοι»!

aristidisdikaios.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου