Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Αχ αυτά τα αδιέξοδα που λύνονται με εθνικές κρίσεις...

Έχουμε και λέμε:

1) Κι άλλες φορές στο παρελθόν εκχωρήσαμε κάθε λογής εμπορικό προνόμιο σε ξένους, συν το "δόγμα", συν την άμυνα, μπας και σωθούμε.

2) Οι Πολύ Μεγάλες Δυνάμεις σαφώς και κοιτάνε τα συμφέροντά τους, μπορεί να μην τις συμφέρει το ένα ή το άλλο, αλλά μην θεωρήσετε ότι ξέρετε και τι ακριβώς τις συμφέρει, ή εάν αυτό που τις συμφέρει είναι το ίδιο με αυτό που συμφέρει εμάς...

3) Δεν είναι απίθανο να ορκιζόμαστε σε φυσικό αέριο ή σε ρεύμα που θα έρθει από την ...Κύπρο, καθ' οδόν προς Ιταλία (και αυτοί καίνε αέριο για ρεύμα), αλλά, βρε παιδί μου είμαστε τόοοσο σίγουροι? Θα τσακωθούν οι Ιταλοί (ή οι Γερμανοί) για εμάς; Επειδή τους ...χρωστάμε;

Θα μου πείτε "έχω κάτι καλύτερο να προτείνω"; Χμμ... Δεν θα ανέβαζα το συστημικό ρίσκο βάζοντας όλα τα αυγά σε ένα καλάθι. Το λέω και ξαναλέω ότι το αέριο έχει γεωπολιτικό ρίσκο... Και πετώντας λεφτά για να τους εξευμενίσω, μάλλον απλά πετάω λεφτά.

Και έχω και αυτό τον a. thymosophus που μού μαυρίζει την ψυχή κάθε φορά που μου λέει ότι "τα αδιέξοδα λύνονται με εθνικές κρίσεις"...

archaeopteryxgr.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου