Του Μόσχου Εμμ. Λαγκουβάρδου
Το σφράγισμα της φεουδαρχίας στο μέτωπο και στο δεξί χέρι αυτών που την προσκυνούν - σφράγισμα ορατό σε όποιον διαθέτει πνευματική όραση - είναι ο φόβος ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει. Η φεουδαρχία αντί να φυλάξει τους υπηκόους της, φυλάγεται από αυτούς.
Παράδειγμα οι πύργοι των φεουδαρχών στη Δύση (στην Ορθόδοξη Ανατολή δεν υπήρξε φεουδαρχία μέχρι σήμερα). Οι πύργοι των φεουδαρχών έγιναν όχι για να φυλάξουν το λαό από τις επιδρομές αλλοφύλων, αλλά για να φυλάγουν τους φεουδάρχες από τον ξεσηκωμό του λαού εναντίον τους.
Τα ουσιώδη γνωρίσματα του φεουδαλικού συστήματος είναι το φέουδο και η υποτέλεια, Τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης φεουδαρχίας είναι 1) τα φέουδα (τα μεγάλα συμφέροντα) 2) η υποτέλεια του κράτους στα μεγάλα συμφέροντα και 3) η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Δεν είναι σεβαστός ο άνθρωπος ως πρόσωπο.
Στο φεουδαλικό σύστημα οι φεουδάρχες επιβάλλουν τις θελήσεις τους στο κράτος, το δε κράτος δεν μπορεί να υπερασπιστεί τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη. Η εξουσία αντί να είναι σύμμαχος του πολίτη γίνεται αντίπαλός του. Και δεν φτάνει μόνο αυτό. Αποστερεί τον πολίτη από τη σοφία των πατέρων του νομίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο προσφέρει υπηρεσία στο λαό!
Ένας σύγχρονος Γέροντας όταν ρωτήθηκε ποιο θα είναι το κυρίαρχο αίσθημα στον 21ο αιώνα απάντησε:"Το αίσθημα που θα επικρατεί παντού είναι το αίσθημα του φόβου". Ένας άλλος μοναχός μίλησε επίσης για το αίσθημα του φόβου στη σημερινή εποχή. Εκείνοι που φοβούνται, είπε ο μοναχός, δεν φοβούνται τους άλλους, αλλά τον ίδιο τον εαυτό τους.
Παράδειγμα του φόβου του λαού είναι η εξουσία στην Αμερική, η οποία εμφανίζεται ότι φοβάται την τρομοκρατική απειλή και εξοπλίζεται ακόμα περισσότερο, ενώ φοβάται τον ίδιο το λαό της. Τα όπλα είναι για να εξακολουθεί να υπάρχει όχι με το λαό, αλλά εναντίον του λαού.
Όπλο του φεουδαρχικού κράτους είναι και ένα μέρος του ανώτατου κλήρου στην Ελλάδα. Το κράτος αποδίδει σ΄ αυτούς το αξίωμα και τις τιμές του Στρατηγού για να τους έχει συνοδοιπόρους του εναντίον του λαού. Ο Ιησούς είπε, δεν ήρθα για να διακονηθώ, αλλά για να διακονήσω. Για τις πρωτοκαθεδρίες είπε,πως αυτός που θέλει να είναι πρώτος, θα είναι ο τελευταίος.
Ας είναι όπως θέλουν να είναι. Ο λαός μας τους αγαπάει και έτσι. Αλλά οι ίδιοι πρέπει να νιώθουν ότι είναι με το λαό του Θεού και όχι εναντίον του, ώστε να αδιαφορούν για την αγωνία του και επί πλέον να τον προκαλούν.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η Εκκλησία υπάρχει για να αγιάζει και όχι να εξουσιάζει, όπως οι αιρετικοί του Πάπα, τον κόσμο. Τώρα με το απροκάλυπτο φεουδαρχικό καθεστώς που επιβλήθηκε στην χώρα μας, αποκαλύφθηκαν και οι φίλοι της φεουδαρχικής Δύσης επίσκοποι της Εκκλησίας μας. Η εξουσία στην απληστία αρπάζει μαζί με την ψυχή και όλους τους συμμάχους του λαού, την Πίστη,την Πατρίδα, την Οικογένεια,την Παιδεία, την Ελληνική Γλώσσα, κάθε συνεκτικό δεσμό των Ελλήνων.
Η εξουσία φοβάται τον ίδιο το λαό της, με εξαίρεση την σημερινή εξουσία στην Ελλάδα. Η εξουσία σε όλο τον κόσμο κόπτεται δήθεν για την νομιμότητα, ακόμα και οι δικτάτορες, όταν νιώσουν ισχυροί. Αυτό που φοβάται η εξουσία είναι να μην φανεί επικίνδυνη στον ίδιο το λαό της. Μοναδική εξαίρεση είναι η σημερινή κυβέρνηση στην Ελλάδα, η οποία φέρεται στο λαό με μεγαλύτερη προκλητικότητα ακόμα και από αυτήν των δικτατόρων ή των δυνάμεων ξενικής κατοχής. Χάρις στην κυβέρνηση αυτή κι ο πιο απλός κάτοικος αυτής της χώρας συνειδητοποιεί ότι ο κοινοβουλευτισμός είναι απάτη. Ότι η δημοκρατία είναι μόνο στα χαρτιά, ενώ στην πράξη το κράτος είναι αυταρχικό. Στα χαρτιά όλες οι εξουσίες πηγάζουν απ΄ το λαό!
Όταν κατέπεσε το σοβιετικό καθεστώς πολλοί είπαν, ότι τώρα η Αμερική δεν θα έχει αντίπαλο δέος. Το αντίπαλο δέος της Αμερικής, όπως και κάθε εξουσίας, με εξαίρεση τη σημερινή εξουσία στην Ελλάδα, είναι ο λαός της. Στην Ελλάδα είναι τόσο απροκάλυπτη η βία της εξουσίας, ώστε θυμίζει την εποχή του Αντιχρίστου, στην οποία η βία η εξουσίας δεν θα τηρεί κανένα πρόσχημα. Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί μιλούν για τη σημερινή εποχή, ότι είναι ο πρόδρομος του Αντιχρίστου.
http://lagouvardospot.blogspot.com/2010/12/blog-post_14.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου