Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Πότε θα πάρουν τα Όνειρα εκδίκηση;


Το ότι ο άνθρωπος της EDF στο Αποπηγάδι έχει σχέσεις με την Αγία Οικογένεια, το έμαθα ...κοινωνικά. Σε συνεστίαση της καλής κοινωνίας. Δεν ήταν ...όλοι εκεί αλλά μου το είπαν. Το κύκλωμα των εμπλεκομένων στο Αποπηγάδι έχει κλείσει. Μπρρρ... αν με πάρουν χαμπάρι, τέρμα τα τραπεζώματα... Το να γίνεται βέβαια ο Νομός Χανίων άνω-κάτω, και να μην το γνωρίζει ο Άρχων του Πύργου το βρίσκω επίσης ...τραβηγμένο.

Τις τελευταίες 24 ώρες, μάλλον με αφορμή την ανάρτηση για την διασύνδεση με Τουρκία, τρεις (3) ελεήμονες αναγνώστες, φαινομενικά άσχετοι μεταξύ τους -- με το διαδίκτυο ποτέ δεν ξέρεις -- μου έστειλαν link με το παρακάτω:


Και χαζεύοντας μόνο αυτή την μία ανάρτηση:


Δείτε και το Παρόν της εποχής...

Βέβαια, αν έχω καταλάβει πώς δουλέυει η "Ευρώπη", οι ντόπιοι πονηροί κατηγορούνται μέχρι να συνεργαστούν. Έτσι η δουλειά γίνεται προς όφελος του μεγαλυτέρου, και εγώ ο φουκαράς έχω την ψευδαίσθηση "άαα... το κακό ξένο κεφάλαιο... και το καλό ντόπιο".

Πάντα έλεγα (μέσα μου) να πάω να βρω όσους διοικητές ΔΕΚΟ ξεφνικά παραιτήθηκαν... Να προλάβω να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται στην Ελλάδα, από το 1985-1989 και μετά... Και τι να μου πουν; "Ό,τι γινόταν πάντα", θα μου πουν.

Δεν έχω ψευδαισθήσεις, ξέρω να βλέπω ποιοι είναι οι κύριοι του έργου και ποιοι οι ατζέντηδες... και πώς αλλάζουν οι μαριονέτες.

Οι πρώτη εικόνα είναι από εδώ

Δείτε και το Reuters για την Zorlu Enerji Elektrik Uretim AS

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/11/blog-post_22.html

1 σχόλια:

archaeopteryx είπε...

http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=7538

Δημοσίευση σχολίου