Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Πυρίκαυστη ζωγραφιά

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Αν με ρωτήσεις τί είναι αυτό που υπήρξε το κυρίαρχο αίσθημα στη ζωή μου, θα σου πω ότι το κυρίαρχο αίσθημα στη ζωή μου είναι η συμπάθεια. Έζησα δύσκολη ζωή, αλλά ευγνωμονώ το Θεό.

Επί τέσσερις δεκαετίες γράφω βιβλία, άρθρα στον τύπο, κάνω ομιλίες , όλα δωρεάν και με δικές μου δαπάνες. Σε όλα αυτά το σταθερό κίνητρο είναι η σκέψη πως αφού κάτι βοήθησε εμένα, μπορεί να βοηθήσει και κάποιον άλλον, που βρίσκεται στη δική μου θέση. Και πάντα το κίνητρο είναι η συμπάθεια. Από συμπάθεια τα κάνω όλα αυτά. Αν δεν υπάρχει συμπάθεια, για μένα ο κόσμος γίνεται ανυπόφορα κουραστικός.

Αν με ρωτήσεις τί είναι αυτό που κινεί το ενδιαφέρον μου σε κάποια πρόσωπα που συμπαθώ. Είναι οπωσδήποτε η ομορφιά τους. Όχι όμως η εξωτερική ομορφιά. Πρόσωπα ωραία υπάρχουν γύρω μας πολλά. Μας αρέσει να τα βλέπουμε. Είμαστε όμορφη φυλή. Αλλά δεν μας ενδιαφέρουν όλα. Σε μένα εκείνο που με ελκύει σε μερικά πρόσωπα είναι η αγνότητα γιατί είναι ειλικρινή στη λύπη τους. Γι΄ αυτά τα πρόσωπα η Γραφή λέει, πως εξαγνίστηκαν γιατί αλατίστηκαν με τη φωτιά. Όλα αυτά τα πρόσωπα είναι σαν μια πυρίκαυστη ζωγραφιά.

moschoblog.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου