**Σε «Kontra media» μετονομάστηκε η εταιρεία του Kontra (πρώην Τηλεφώς) , «Βιοδιάσωση Ραδιοτηλεοπτική». Σύμφωνα με το μετοχολόγιο του ΕΣΡ, το 75% της εταιρείας ανήκει στην Maudie Investments Limited και το 25% στον Κωνσταντίνο Παπανικόλα.
** «Πρωταγωνιστούν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας» στη τηλεοπτική διαφήμιση, με την Cosmote , ενόψει και της επέκτασης του ΟΤΕ στη δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση τα Χριστούγεννα, να «σαρώνει» με το μήνυμα «σήμα καμπάνα. Η WIND ετοιμάζει
την αντεπίθεση της , έχοντας ήδη με τους «Ράδιο Αρβύλα» να διαφημίζουν την καρτοκινητή τηλεφωνία, χαρίζοντας την αμοιβή τους και χορηγώντας την ακριβότερη τηλεοπτική παραγωγή της χρονιάς, το «Νησί» στο Mega. Συνολικά οι διαφημίσεις της κινητής τηλεφωνίας καλύπτουν σχεδόν το 20% της συνολικής δαπάνης για την τηλεόραση και βρίσκονται αυτή τη χρονιά στη 2η θέση της συνολικής διαφήμισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας μαζί με τον κλάδο των τροφίμων και των απορρυπαντικών καταγράφουν αύξηση της δαπάνης τους για το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα και τις τράπεζες που έχουν πτώση.
**Διαπραγματεύσεις μεταξύ nova – Αττικών Εκδόσεων και PLD . Στόχος είναι η δημιουργία του ελληνικού «Ε-entertainment» με τίτλο Celebrity TV, από τη συνεργασία των Αττικών Εκδόσεων που έχουν το ομώνυμο περιοδικό και την εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών, PLD του Διονύση Παναγιωτάκη. Σε λίγες μέρες θα γίνει η παρουσίαση των σχεδίων.
**Μάχη συνδρομητών . Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε πως το ιντερνετικό εγχείρημα του Conn-x TV έχει 38.000 συνδρομητές , ενώ η Forthntet έχει 308.283 συνδρομητές Nova και στο σύνολο 341.615 σε Ελλάδα και Κύπρο. Στο εγχείρημα της επέκτασης στις υπηρεσίες υψηλής ευκρίνειας έχουν ανταποκριθεί περίπου 6.000 καταναλωτές .
**Ως το τέλος του μήνα θα είναι έτοιμο και το www.paotv.gr του Δημήτρη Γιαννακόπουλου. Εκτός από τους παλαιότερους αγώνες του Παναθηναϊκού σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο θα έχει ειδησεογραφικό υλικό από την εφημερίδα «Πράσινη»
** Η Βάσια Λόη θα εμφανίζεται σε καθημερινή εκπομπή στο Contra Channel του Γιώργου Κουρή. Όπως λέγεται θα αναλάβει την πρωινή ζώνη!
** Άρχισαν τα προβλήματα σε εβδομαδιαία εφημερίδα που ήθελε να κάνει την έκπληξη. Μετά τις μαζικές απομακρύνσεις συνεργατών και τις περικοπές σε αμοιβές, φαίνεται πως αντιμετωπίζει άμεσα πρόβλημα ρευστότητας.
** Το MTV Greece δεν τα κατάφερε να κερδίσει το κοινό με τη μουσική και τα ριάλιτυ. Στην επέτειο των δυο χρόνων του στην Ελάδα, το κανάλι ανακοίνωσε πως πλέον θα μεταδίδει ταινίες και τηλεταινίες…
** Με νέα ταυτότητα εμφανίστηκαν οι «Αποκαλύψεις». Εκδότες διευθυντές είναι ο Σ.Κοτρώτος και ο Λ. Κατσώνης, διευθυντής σύνταξης ο Τ. Χατζής, σύμβουλοι έκδοσης οι Θ. Οικονομόπουλος, Αντ. Σκυλλάκος, αρχισυντάκτες οι Γ. Μανουσάκης, Μ. Πολατίδου και Π. Κατσάκος.
** Τρεις εφημερίδες, η «Ημέρα», η «Σημερινή» και ο «Εθνικός Κήρυκας» έκλεισαν στην Πάτρα από τον Οκτώβριο του 2009 ως και τον Ιούνιο του 2010. Οι εργαζόμενοι απολύθηκαν και τα χρέη των εταιρειών μένουν στα χαρτιά του κράτους. Την ίδια περίοδο όμως εμφανίστηκαν με αξιώσεις στη διαφημιστική αγορά της περιοχής , μια free press εφημερίδα από τον πτωχευμένο εκδότη της «Ημέρας», μια εβδομαδιαία εφημερίδα, ο «Πατρινός Τύπος» από τον επίσης πτωχευμένο εκδότη της «Σημερινής», ετοιμάζεται μια δεύτερη εβδομαδιαία εφημερίδα από στελέχη της εφημερίδας ενώ πολλαπλασιάστηκαν τα ειδησεογραφικά site και portal στην Πάτρα.
http://www.paron.gr/typologies/?p=4775
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου