Σχετικά με το δώρο του Παρακλήτου την ημέρα της Πεντηκοστής τρία πράγματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά:
Πρώτο, είναι ένα δώρο σ’ όλους τους ανθρώπους του Θεού: «και επλήσθησαν άπαντες Πνεύματος Αγίου» (Πραξ.2,4). Το δώρο ή χάρισμα του Πνεύματος δεν απονέμεται μόνο στους επισκόπους και τον κλήρο, αλλά σε κάθε βαπτισμένο. Όλοι είναι Πνευματοφόροι, όλοι είναι -με την κατάλληλη έννοια της λέξης -«χαρισματικοί».
Δεύτερο, είναι ένα δώρο ενότητας: «ήσαν άπαντες ομοθυμαδόν επί το αυτό» (Πραξ. 2,1). Το Άγιο Πνεύμα κάνει τους πολλούς να είναι ένα Σώμα εν Χριστώ. Η κάθοδος του Πνεύματος την Πεντηκοστή αντιστρέφει το αποτέλεσμα του πύργου της Βαβέλ (Γεν. 11,7). Όπως λέμε στο Κοντάκιο της Γιορτής της Πεντηκοστής:
Κυριακή 12 Ιουνίου 2011
Η Πεντηκοστή
Η Πεντηκοστή. Μικρογραφία από τον συριακό χειρόγραφο κώδικα των Ευαγγελίων του γραφέα Ραββουλά (586 μΧ). |
«Πεντηκοστήν εορτάζομεν και Πνεύματος επιδημίαν και προθεσμίαν επαγγελίας και ελπίδος συμπλήρωσιν και το μυστήριον όσον; Ως μέγα τε και σεβάσμιον. Διό βοώμέν σοι· Δημιουργέ του παντός, Κύριε, δόξα σοι».
Βλέποντας την κατάσταση να εξελίσσεται τόσο δυσοίωνα, δεν μπορεί να μην πάει το μυαλό μας στον Κόλεμαν και τους Illuminati...
Είναι μια γνωστή θεωρία συνωμοσίας την οποία υποστηρίζει με πάθος ο Τζον Κόλεμαν, πρώην πράκτορας της βρετανικής μυστικής υπηρεσίας Μ16. Η θεωρία αυτή εμφανίζει συγγένεια των illuminati με την Επιτροπή των 300. Η Επιτροπή των 300 εξελίχθηκε από το Συμβούλιο των 300 της Βρετανικής Εταιρείας Ανατολικών Ινδιών, το οποίο ιδρύθηκε το 1727 απο την βρετανική βασιλική οικογένεια...
Λέγεται ότι για πολλές δεκαετίες οι Εταιρείες των Βρετανικών Ανατολικών Ινδιών, συσσώρευσαν αμύθητα πλούτη, κυρίως μέσα από το εμπόριο οπίου με την Κίνα και ακόμα και σήμερα, δια μέσου της Επιτροπής των 300 ανακατεύονται με το διεθνές εμπόριο ναρκωτικών, χρηματοδοτώντας το προκειμένου να ελέγχουν συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων αλλά και λαών.
Λέγεται ότι για πολλές δεκαετίες οι Εταιρείες των Βρετανικών Ανατολικών Ινδιών, συσσώρευσαν αμύθητα πλούτη, κυρίως μέσα από το εμπόριο οπίου με την Κίνα και ακόμα και σήμερα, δια μέσου της Επιτροπής των 300 ανακατεύονται με το διεθνές εμπόριο ναρκωτικών, χρηματοδοτώντας το προκειμένου να ελέγχουν συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων αλλά και λαών.
Aποκάλυψη φωτιά από τους NYT.. O καθένας το μαγαζάκι του.
Αποκάλυψη φωτιά, άλλα λέει ο πρωθυπουργός, άλλα ο υπουργός..
Σύμβουλοι, λομπίστες, μυστικές συναντήσεις, εξωθεσμική πολιτική ...
Ποιος κυβερνάει αυτή την χώρα;
Σε ένα απίστευτο άρθρο, μαθαίνουμε οτι ο Παπανδρέου θέλει να κάνει κάτι και ο Παπακωνσταντίνου αντιδρά... παραμένοντας ακόμα στη θέση του! Μιλάμε για τον ορισμό της ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ!
Ιδιαίτερα αποκαλυπτικοί οι New York Times (NYT).
Διαβάστε τι γράφουν σε άρθρο τους ...
Σύμβουλοι, λομπίστες, μυστικές συναντήσεις, εξωθεσμική πολιτική ...
Ποιος κυβερνάει αυτή την χώρα;
Σε ένα απίστευτο άρθρο, μαθαίνουμε οτι ο Παπανδρέου θέλει να κάνει κάτι και ο Παπακωνσταντίνου αντιδρά... παραμένοντας ακόμα στη θέση του! Μιλάμε για τον ορισμό της ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ!
Ιδιαίτερα αποκαλυπτικοί οι New York Times (NYT).
Διαβάστε τι γράφουν σε άρθρο τους ...
Το απαράδεκτο χαράτσι υπέρ τρίτων
Όταν πριν αρκετά χρόνια ανέλαβα ως Διευθύνων Σύμβουλος Ανώνυμης Εκδοτικής Εταιρείας - Ημερησίας Εφημερίδος, ρώτησα τον τότε Πρόεδρο να μού πεί, ποιοι είναι οι κυριότεροι πόροι της Εφημερίδος και αν υπάρχουν μυστικά κονδύλια όπως εφημολογείτο. Η απάντηση ήταν ότι, ο κυριότερος πόρος είναι η υποχρεωτική δημοσίευση των Ισολογισμών όλων των Ανωνύμων Εταιρειών και Ε.Π.Ε. όλης της χώρας, τόσο του ιδιωτικού όσο και του Δημοσίου τομέα, πέραν των άλλων, σε μία Πολιτική και σε μία Οικονομολογική Εφημερίδα των Αθηνών, με καθορισμένο από τις Εφημερίδες τιμολόγιο. Και αυτό συνεχίζεται και σήμερα
Το "ακηδεμόνευτο κίνημα": Η σοσιαλδημοκρατική φάρσα
Αυτές οι «νέες θεωρίες» περί «υπερπολιτικών», «υπέρ-κομματικών» και «ακηδεμόνευτων» κινημάτων δεν είναι καθόλου νέες. Αποτελούν τη φάρσα του κλασσικού σοσιαλδημοκρατικού θεωρήματος: «Το κίνημα για το κίνημα». Δηλαδή την αναπαραγωγή αυτού του «θεωρήματος» στη «νέα εποχή», στη νεοταξική του παραλλαγή…
Το κλασσικό αυτό «αξίωμα» («το κίνημα για το κίνημα») αποτέλεσε το όχημα ενσωμάτωσης της παραδοσιακής «αριστεράς» στον καπιταλισμό.
Επακόλουθο αυτής της ενσωμάτωσης ήταν: Η σοσιαλδημοκρατία, συνακόλουθα και η σοσιαλδημοκρατικοποίηση των σταλινικών κομμάτων, να αποτελέσουν την πρωτοπορία της παγκοσμιοποίησης και τον προνομιούχο «συντελεστή» προώθησης του «διεθνισμού» του χρήματος και των μηχανισμών της Νέας Τάξης.
Σήμερα το κλασσικό αυτό «θεώρημα» της ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ της επαναστατικής θεωρίας για τα κινήματα («το κίνημα για το κίνημα») προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του υπερεθνικού καπιταλισμού, στις απαιτήσεις της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, ΚΑΙ εμφανίζεται με τις παραλλαγές του «ανεξάρτητου», «αυθόρμητου», «ακομμάτιστου», «ανοργάνωτου» και «ακηδεμόνευτου» κινήματος.
Το κλασσικό αυτό «αξίωμα» («το κίνημα για το κίνημα») αποτέλεσε το όχημα ενσωμάτωσης της παραδοσιακής «αριστεράς» στον καπιταλισμό.
Επακόλουθο αυτής της ενσωμάτωσης ήταν: Η σοσιαλδημοκρατία, συνακόλουθα και η σοσιαλδημοκρατικοποίηση των σταλινικών κομμάτων, να αποτελέσουν την πρωτοπορία της παγκοσμιοποίησης και τον προνομιούχο «συντελεστή» προώθησης του «διεθνισμού» του χρήματος και των μηχανισμών της Νέας Τάξης.
Σήμερα το κλασσικό αυτό «θεώρημα» της ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ της επαναστατικής θεωρίας για τα κινήματα («το κίνημα για το κίνημα») προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του υπερεθνικού καπιταλισμού, στις απαιτήσεις της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, ΚΑΙ εμφανίζεται με τις παραλλαγές του «ανεξάρτητου», «αυθόρμητου», «ακομμάτιστου», «ανοργάνωτου» και «ακηδεμόνευτου» κινήματος.
Περί ενεργείας της Θείας Χάριτος
Με το γεγονός της Πεντηκοστής, πού κατήλθε το Άγιο Πνεύμα στα μέλη της Εκκλησίας, εκλείπει κάθε μορφη αδυναμίας από την ανθρώπινη φύση. Ο μέχρι τώρα αδύνατος άνθρωπος, ο όποιος ήταν παίγνιο του διαβόλου καί τού θανάτου, γίνεται ισχυρός ώστε να «πατη επάνω όφεων καί σκορπιών καί επί πάσαν;την δύναμιν του εχθρού». Η Χάρις πού μένει πάντοτε μαζί μας είναι «η επαγγελία τού Πατρός»;την οποία ο Κύριος υπεσχέθη. Δεν τίθεται θέμα φόβου ούτε για τα πάθη, ούτε για την αμαρτία, ούτε για τις κακές μας συνήθειες, ούτε για τον σατανά, ούτε καί γι΄ αυτόν τον θάνατο, εφ΄ όσον μένει μαζί μας «εις τον αιώνα ο Παράκλητος, το Πνεύμα της αληθείας».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)