Στην πνευματική ζωή είναι ανάποδα τα πράγματα. Άμα κρατάς εσύ το άσχημο, τότε νιώθεις όμορφα. Άμα το δίνεις στον άλλον, τότε νιώθεις άσχημα. Όταν δέχεσαι την αδικία και δικαιολογείς τον πλησίον σου, δέχεσαι τον πολυαδικημένο Χριστό στη καρδιά σου. Τότε ο Χριστός μένει με το ενοικιοστάσιο μέσα σου και σε γεμίζει με ειρήνη και αγαλλίαση. Για δοκιμάστε, βρε παιδιά, να ζήσετε αυτήν τη χαρά! Να μάθετε να χαίρεστε με αυτήν την πνευματική χαρά, όχι με την κοσμική. Πάσχα θα έχετε τότε κάθε μέρα.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από τη χαρά που νιώθεις, όταν δέχεσαι την αδικία. Μακάρι να με αδικούσαν όλοι οι άνθρωποι! Ειλικρινά σας λέω, τη γλυκύτερη πνευματική χαρά την ένιωσα μέσα στην αδικία. Ξέρετε πόσο χαίρομαι, όταν κάποιος με πει πλανεμένο; «Δόξα Σοι ο Θεός, λέω, από αυτό έχω μισθό, ενώ, αν με πουν άγιο, χρωστάω». Γλυκύτερο πράγμα από την αδικία δεν υπάρχει!
Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012
Το Νεβρόζ και το φάσμα της διάλυσης που πλανάται πάνω από την Τουρκία
Αν και το Νεβρόζ, που ταυτίζεται με την εαρινή ισημερία, είναι μια γιορτή που εορτάζεται από διάφορους λαούς σε μια ευρύτατη περιοχή από την Κεντρική Ασία μέχρι τη Μέση Ανατολή, ως η γιορτή της Άνοιξης και του Νέου Έτους, για τους Κούρδους έχει μια ιδιαίτερη σημασία και γιορτάζεται ως ημέρα ανεξαρτησίας, αγώνα και απελευθέρωσης. Γιατί;
Το έτος 612 π.Χ., όλα τα έθνη που έθνη που συνθλίβονταν κάτω από την κατοχή της Αυτοκρατορίας των Ασσυρίων, συνασπίστηκαν υπό την ηγεσία των Μήδων, προγόνων των Κούρδων και με τη συμμετοχή των Βαβυλωνίων και των Σκυθών άρχισαν μια ιστορική αντίσταση, η οποία εξελίχθηκε σε έναν νικηφόρο πόλεμο. Οι δυνάμεις των Μήδων, υπό την ηγεσία του μυθικού ηγέτη Ντεμιρτζί Κάβα (Demirci Kawa), κατέλαβαν την Νινεβί, πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας των Ασσυρίων, θέτοντας τέλος σε αυτή την μακρόχρονη καταπίεση και δουλεία. Η ημερομηνία αυτής της νίκης, που απάλλαξε όλους τους λαούς της Μεσοποταμίας από την καταπίεση και τη δουλεία των Ασσυρίων, ήταν η 21η Μαρτίου, που ταυτίζεται με την εαρινή ισημερία και το Νεβρόζ και γιορτάζεται από τους Κούρδους, που παραμένουν σκλαβωμένοι και τον 21ο αιώνα, ως ημέρα ανεξαρτησίας, αγώνα και απελευθέρωσης.
Ο Αίσωπος κι οι εκλογές. (Η φρίκη της ψήφου!)
Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
Στους μύθους του Αισώπου ενώ παρακολουθούμε την ιστορία κάποιων ζώων, ο νους μας πάει στους ανθρώπους. Ο μύθος π.χ. για ένα λιοντάρι και μια αλεπού που εξαπατούν μια ελαφίνα, ότι δήθεν θα κυβερνάει αυτή και την τρώνε, δεν έχει σκοπό να περιγράψει πώς ένα λιοντάρι και μια αλεπού τρώνε μια ελαφίνα. Μέσα από την περιγραφή του πραγματικού γεγονότος, ο μύθος μεταφέρει το βαθύτερο νόημά του, που είναι ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να αφήνει να του θολώνουν το νου ψεύτικες υποσχέσεις όπως αυτές π.χ. των πολιτικών κομμάτων στις προεκλογικές περιόδους.
Ο μύθος του Αισώπου για το λιοντάρι, την αλεπού και την ελαφίνα, πίσω από το έκδηλο περιεχόμενο κρύβει το βαθύτερο νόημά του, που πρέπει να το αποκαλύψει ο ακροατής του μύθου. Σύμφωνα με τον αρχαίο αυτό μύθο, ένα λιοντάρι ήταν άρρωστο και κείτονταν σ΄ ένα φαράγγι. Είπε δε στην αγαπημένη του αλεπού: "Αν θέλεις να γίνω καλά και να ζω, φέρε μου τη μεγάλη ελαφίνα, αφού την εξαπατήσεις με τα γλυκά σου λόγια. Την επιθυμώ από τα βάθη της καρδιάς μου."
Στους μύθους του Αισώπου ενώ παρακολουθούμε την ιστορία κάποιων ζώων, ο νους μας πάει στους ανθρώπους. Ο μύθος π.χ. για ένα λιοντάρι και μια αλεπού που εξαπατούν μια ελαφίνα, ότι δήθεν θα κυβερνάει αυτή και την τρώνε, δεν έχει σκοπό να περιγράψει πώς ένα λιοντάρι και μια αλεπού τρώνε μια ελαφίνα. Μέσα από την περιγραφή του πραγματικού γεγονότος, ο μύθος μεταφέρει το βαθύτερο νόημά του, που είναι ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να αφήνει να του θολώνουν το νου ψεύτικες υποσχέσεις όπως αυτές π.χ. των πολιτικών κομμάτων στις προεκλογικές περιόδους.
Ο μύθος του Αισώπου για το λιοντάρι, την αλεπού και την ελαφίνα, πίσω από το έκδηλο περιεχόμενο κρύβει το βαθύτερο νόημά του, που πρέπει να το αποκαλύψει ο ακροατής του μύθου. Σύμφωνα με τον αρχαίο αυτό μύθο, ένα λιοντάρι ήταν άρρωστο και κείτονταν σ΄ ένα φαράγγι. Είπε δε στην αγαπημένη του αλεπού: "Αν θέλεις να γίνω καλά και να ζω, φέρε μου τη μεγάλη ελαφίνα, αφού την εξαπατήσεις με τα γλυκά σου λόγια. Την επιθυμώ από τα βάθη της καρδιάς μου."
ΒΡΑΖΙΛΙΑ: Τσιπ στους μαθητές για να ξέρουν οι γονείς πότε λείπουν από την τάξη
Σάο Πάολο (AP) – Οι μαθητές σε μια πόλη στα βορειοανατολικά της Βραζιλίας χρησιμοποιούν στολές με ενσωματωμένο τσιπ εντοπισμού που ειδοποιούν τους γονείς αν λείπουν από την τάξη, δήλωσε ο γραμματέας εκπαίδευσης της πόλης.
Είκοσι χιλιάδες μαθητές σε 25 από τα 213 δημόσια σχολεία της Vitoria da Conquista άρχισαν ν αφοράνε T-shirts με τσιπς από τις αρχές αυτής της εβδομάδας, δήλωσε από το τηλέφωνο ο γραμματέας Coriolano Moraes.
Μέχρι το 2013, το σύνολο των 43.000 μαθητές των δημόσιων σχολείων της πόλης, ηλικίας από 4 έως 14 ετών, θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα T-shirt με το ενσωματωμένο τσιπ, πρόσθεσε.
Είκοσι χιλιάδες μαθητές σε 25 από τα 213 δημόσια σχολεία της Vitoria da Conquista άρχισαν ν αφοράνε T-shirts με τσιπς από τις αρχές αυτής της εβδομάδας, δήλωσε από το τηλέφωνο ο γραμματέας Coriolano Moraes.
Μέχρι το 2013, το σύνολο των 43.000 μαθητές των δημόσιων σχολείων της πόλης, ηλικίας από 4 έως 14 ετών, θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα T-shirt με το ενσωματωμένο τσιπ, πρόσθεσε.
25η Μαρτίου 2012: Περιφανής νίκη του ελληνικού ψευδοκράτους!
Μπορεί η Φ/Γ Gaziantepe να περιέπλευσε τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες, μπορεί το Piri Reis να έφτασε στην Αμοργό ανήμερα της 25ης Μαρτίου…
Μπορεί Σκοπιανοί, ΜΙΤατζήδες πρόξενοι και παρατρεχάμενοι να ξεφτιλίζουν την χώρα σε κάθε διεθνές forum…
Mπορεί να βιάζονται ανήλικα, να δολοφονούνται ηλικιωμένοι, να βασιλεύει ο τρόμος της Casbah στο κέντρο μιας Ευρωπαϊκής πρωτεύουσας…
ΟΜΩΣ, το ελληνικό κράτος – οπερέτα κατήγαγε περιφανή νίκη…
Μπορεί Σκοπιανοί, ΜΙΤατζήδες πρόξενοι και παρατρεχάμενοι να ξεφτιλίζουν την χώρα σε κάθε διεθνές forum…
Mπορεί να βιάζονται ανήλικα, να δολοφονούνται ηλικιωμένοι, να βασιλεύει ο τρόμος της Casbah στο κέντρο μιας Ευρωπαϊκής πρωτεύουσας…
ΟΜΩΣ, το ελληνικό κράτος – οπερέτα κατήγαγε περιφανή νίκη…
Δόξα και τιμή στην επαναστατική βία
Η Ελληνική επανάσταση του 1821 έχει μια πνοή αγιασμένη
Για του Χριστού την πίστιν την αγίαν,
για της πατρίδος την ελευθερίαν,
γι' αυτά τα δύο πολεμώ,
γι' αυτά να ζήσω επιθυμώ,
κι αν δεν τα αποκτήσω
τι μ' ωφελεί να ζήσω;
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1821 έχει μια πνοή αγιασμένη, κι η ιστορία της είνε σαν συναξάρι. Η Ελλάδα μπορεί να παρασταθεί σαν τη μητέρα των Μακκαβαίων που είδε να βασανίζονται και να σφάζονται μπροστά της τα παιδιά της ένα-ένα. Από τον καιρό που χάθηκε η Κωνσταντινούπολη, η πατρίδα μας μαυροφόρεσε σαν χαροκαμένη χήρα" οι άνδρες ήτανε σαν ασκητές, οι γυναίκες σαν καλογρηές, τα τραγούδια μας γεμάτα πόνο και ελπίδα, τη λεγόμενη «χαρμολύπη», σαν χερουβικά, σαν τροπάρια.
για της πατρίδος την ελευθερίαν,
γι' αυτά τα δύο πολεμώ,
γι' αυτά να ζήσω επιθυμώ,
κι αν δεν τα αποκτήσω
τι μ' ωφελεί να ζήσω;
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1821 έχει μια πνοή αγιασμένη, κι η ιστορία της είνε σαν συναξάρι. Η Ελλάδα μπορεί να παρασταθεί σαν τη μητέρα των Μακκαβαίων που είδε να βασανίζονται και να σφάζονται μπροστά της τα παιδιά της ένα-ένα. Από τον καιρό που χάθηκε η Κωνσταντινούπολη, η πατρίδα μας μαυροφόρεσε σαν χαροκαμένη χήρα" οι άνδρες ήτανε σαν ασκητές, οι γυναίκες σαν καλογρηές, τα τραγούδια μας γεμάτα πόνο και ελπίδα, τη λεγόμενη «χαρμολύπη», σαν χερουβικά, σαν τροπάρια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)