Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Διεθνής τουριστική ατραξιόν


Ας ξεκινήσουμε από τα σοβαρά. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι εθνοπατέρες μάς δουλεύουν ψιλό γαζί και κεντούν στην πλάτη μας σταυροβελονιά και ροκοκό τις βουλές των ξένων μπορεί να αποδειχθεί σχετικά εύκολα - με το εξής παράδειγμα. Με το που λες το όνομα «Γιώργος Παπανδρέου» σε περαστικό, εκείνος είτε θα σε αγριοκοιτάξει είτε θα σταυροκοπηθεί. Κοντολογίς, ο Γιώργος είναι δυσώνυμος σχεδόν όσο ο Βελζεβούλ. Οι βουλευτές το ξέρουν. Ομως, όποτε ο προεδρεύων στις εργασίες του Κοινοβουλίου ζητάει (για λογαριασμό του Γιωργάκη) την άδειά τους για να λείψει στα εξωτερικά, οι βουλευτές αφενός χασκογελούν και αφετέρου συναινούν! Δεν έχει βρεθεί μέχρι τώρα μια σύνθεση του Κοινοβουλίου να εγερθεί και να πει «όχι, δεν του δίνουμε άδεια ούτε για να πάει μέχρι τη Σουβάλα».

«Ἀπόλωλε καί νενόσηκεν ἡ Ἑλλάς» (Δημοσθένης)

Σαράντος Ι. Καργάκος

Σε κάθε κοινωνία υπάρχουν στοιχεία που δρουν και στοι­χεία που απλώς υπάρχουν. Άτομα που εργάζονται και άτομα που απλώς «(η)λιάζονται». Ζουν, απολαμβάνοντας την λιακάδα, από το μόχθο και τον ίδρωτα των άλλων. Εμείς οι Νεοέλληνες ειδι­κά και προνομιακά ζούμε από τους τόκους των προγόνων μας. Όταν θέλουμε να καυχηθούμε, να προβληθούμε και να επιδειχ­θούμε πάντα στα προγονικά κλέη ανατρέχουμε. Ίσως γι’ αυτό ο Κων. Καβάφης στο δυσεξιχνίαστο ποίημα «Ὑπέρ τῆς Ἀχαϊκής Συμπολιτείας πολεμήσαντες» γράφει:

«Ὅταν θα θέλουν οἱ Ἕλληνες νά καυχηθοῦν,
“Τέτοιους βγάζει τό ἔθνος” θα λένε
γιά σᾶς...».

Ο παραλογισμός στα σχολεία (Θεολογικές και παιδαγωγικές θεωρίες του παραλόγου)

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

Πώς θα μπορέσουν να διδάξουν στα ανήλικα παιδιά μας όλες τις μεγάλες θρησκείες και δεν θα τα αρρωστήσουν από την τρυφερή τους ηλικία; Ώριμοι ενήλικες δεν αντέχουν να διδαχθούν όλες τις θρησκείες χωρίς να διαταραχθεί η ψυχική, πνευματική και σωματική τους υγεία.

Πώς θα διδάξουν στα παιδιά ότι όλες οι θρησκείες λένε την αλήθεια, για όλα τα βασικά θέματα, όταν σε όλα τα θέματα οι διδασκαλίες τους αντικρούει η μια την άλλη;

Κατά τη χριστιανική διδασκαλία η ιδιοτέλεια είναι «το θεμέλιον όλων των προσωπικών και κοινωνικών νοσημάτων» «Επικατάρατος πας ος επικαλείται το όνομα του Θεού επί ματαίω». Στις μαγικές θρησκείες επικαλείται κανείς το πνεύμα για ιδιοτελείς σκοπούς (μαγεία)