Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012
«το Φως δεν με εγκατέλιπε...»
Στις αρχές της δεκαετίας του 1930, όταν ήμουν ήδη διάκονος, η ευδοκία τού Θεού παρέμεινε μαζί μου επί δύο εβδομάδες.
Το βραδυ όταν ο ήλιος πήγαινε να δύση πίσω από τον Όλυμπο, καθόμουν στον εξώστη κοντά στο κελλί μου, ατενίζοντας προς τον δύοντα Αστέρα.
1991-2011: Αποκαλύπτουμε την Μεγάλη Ληστεία!!!
Τοκοχρεολύσια μαμούθ ύψους 664 δις ευρώ πλήρωσε η Ελλάδα
Λάζαρος Ελευθεριάδης
Από το 1991 μέχρι το 2011, δηλαδή μέσα σε μια εικοσαετία, πληρώσαμε για τοκοχρεολύσια στους εκάστοτε πιστωτές μας, πάνω από 664 δισ. ευρώ.
Στο τέλος του 2011 το ελληνικό κράτος είχε ακόμα χρέος, περίπου 368 δισ. ευρώ. Δηλαδή, μιλάμε για πάνω από 1 τρισ. ευρώ «πληρωμή» στους «κερδοσκόπους» του ντόπιου και διεθνούς χρηματιστηριακού κεφάλαιου, τύπου Τζώρτζ Σόρος, τίς μεγάλες Τράπεζες, τούς λεγόμενους και «ΑΓΟΡΕΣ».
Λάζαρος Ελευθεριάδης
Από το 1991 μέχρι το 2011, δηλαδή μέσα σε μια εικοσαετία, πληρώσαμε για τοκοχρεολύσια στους εκάστοτε πιστωτές μας, πάνω από 664 δισ. ευρώ.
Στο τέλος του 2011 το ελληνικό κράτος είχε ακόμα χρέος, περίπου 368 δισ. ευρώ. Δηλαδή, μιλάμε για πάνω από 1 τρισ. ευρώ «πληρωμή» στους «κερδοσκόπους» του ντόπιου και διεθνούς χρηματιστηριακού κεφάλαιου, τύπου Τζώρτζ Σόρος, τίς μεγάλες Τράπεζες, τούς λεγόμενους και «ΑΓΟΡΕΣ».
Αν το χρέος δεν είναι βιώσιμο, τότε με ποιο σενάριο κατέληξαν στα νέα μέτρα;
Του Κώστα Ροδινού
Εδώ και καιρό διαβάζω ό,τι υπάρχει διχογνωμία μεταξύ των μελών της Τρόϊκα για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Ένα χρέος το οποίο παρέλαβαν στο 120% του ΑΕΠ (ας συμφωνήσουμε σ΄ αυτό γιατί με τις αλχημείες που έγιναν κανένας δεν ξέρει το πραγματικό αριθμό) και αισίως το έφτασαν στο 180% σε τρία χρόνια. Μεσολάβησε και ένα κούρεμα, για να μη ξεχνιόμαστε! Μα έτσι μπορούσαμε να το …καταφέρουμε και μόνοι μας! Δεν χρειάζεται κανένα… ταλέντο!
Μας λένε, λοιπόν, τώρα, πως παρά τα δυο μνημόνια και τις επώδυνες θυσίες που έχει υποστεί ο ελληνικός λαός, τελικά το 2020 το χρέος μας δεν θα πέσει στο 120%, άρα δεν θα είναι βιώσιμο!
Εδώ και καιρό διαβάζω ό,τι υπάρχει διχογνωμία μεταξύ των μελών της Τρόϊκα για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Ένα χρέος το οποίο παρέλαβαν στο 120% του ΑΕΠ (ας συμφωνήσουμε σ΄ αυτό γιατί με τις αλχημείες που έγιναν κανένας δεν ξέρει το πραγματικό αριθμό) και αισίως το έφτασαν στο 180% σε τρία χρόνια. Μεσολάβησε και ένα κούρεμα, για να μη ξεχνιόμαστε! Μα έτσι μπορούσαμε να το …καταφέρουμε και μόνοι μας! Δεν χρειάζεται κανένα… ταλέντο!
Μας λένε, λοιπόν, τώρα, πως παρά τα δυο μνημόνια και τις επώδυνες θυσίες που έχει υποστεί ο ελληνικός λαός, τελικά το 2020 το χρέος μας δεν θα πέσει στο 120%, άρα δεν θα είναι βιώσιμο!
Γιατί στην Οκτωβριανή Επανάσταση οι Μπολσεβίκοι κατεδάφισαν τις Εκκλησίες αλλά δεν πείραξαν τις Συναγωγές;
Συμπληρώθηκαν 75 χρόνια από την επανάσταση των μπολσεβίκων που έλαβε χώρα κατά το χρονικό διάστημα από την 24η Οκτωβρίου 1917 μέχρι την 31η Οκτωβρίου 1920. Χαρακτηρίστηκε Οκτωβριανή Επανάσταση, από το γεγονός που υπήρξε το σημείο αναφοράς της, την κατάληψη των Χειμερινών Ανακτόρων, έδρας της προσωρινής ρωσικής κυβέρνησης, τη νύχτα της 24ης Οκτωβρίου 1917 (με το παλαιό ημερολόγιο), στην Αγία Πετρούπολη - 7 Νοεμβρίου με το σημερινό ημερολόγιο.
Ακολουθεί απόσπασμα από σχετικό άρθρο του Henry Makow Ph.D. / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ακολουθεί απόσπασμα από σχετικό άρθρο του Henry Makow Ph.D. / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Αν ο Αδωνις δεν ήταν Πατριώτης…
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Αγαμέμνων, η Ελένη με τον Μενέλαο θα είχαν μεταναστεύσει μόνοι τους στη Τροια, λαντέρης και χορεύτρια.
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Λεωνίδας, θα υπέγραφε Μνημόνιο με τους Πέρσες να δώσει “Γη και Υδωρ” και θα το πέρναγε από την Απέλλα ως ΤΑΙΠΕΔ.
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Θεμιστοκλής, θα στήριζε την πρόταση Λυκίδη να έρθουν οι Ξένες Επενδύσεις του Μαρδόνιου στην Αθήνα.
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Περικλής, η Ακρόπολη θα ήταν Μέγαρο Μουσικής και ο Σωκράτης θα δούλευε σε ΕΟΖ με τον Πλάτωνα.
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Λεωνίδας, θα υπέγραφε Μνημόνιο με τους Πέρσες να δώσει “Γη και Υδωρ” και θα το πέρναγε από την Απέλλα ως ΤΑΙΠΕΔ.
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Θεμιστοκλής, θα στήριζε την πρόταση Λυκίδη να έρθουν οι Ξένες Επενδύσεις του Μαρδόνιου στην Αθήνα.
AN O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ Περικλής, η Ακρόπολη θα ήταν Μέγαρο Μουσικής και ο Σωκράτης θα δούλευε σε ΕΟΖ με τον Πλάτωνα.
Δεν είμαι η κυρία Μέρκελ ούτε πολιτικός. Αλλά, εάν επέλεγα εγώ, θα επέλεγα να εφαρμόσω το σχέδιο 3.
Στόχος άλλωστε είναι η επανεκλογή.
Ιούλιος 2012: Νέα Κυβέρνηση, νέες ελπίδες, νέα διαπραγμάτευση.
Αύγουστος 2012: Διακοπές στην Ευρώπη, διαπραγματεύσεις και σούρτα φέρτα στην Ελλάδα
Σεπτέμβριος 2012: Αρχίζει το δούλεμα. Ο εκπρόσωπος της Kομισιόν ερωτώμενος για το πότε θα τελειώσει η τρόϊκα την αξιολόγηση δείνει απάντηση μάντισσας γύφτισσας: "The evaluation will take several weeks" Ελληνιστί "σε τρία τέρμινα". Ποιά είναι τα τέρμινα? Τα τέρμινα είναι (ήταν) οι αμερικανικές εκλογές. Πρέπει να αποφευχθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το Ελληνικό ατύχημα πριν από αυτές.
Ιούλιος 2012: Νέα Κυβέρνηση, νέες ελπίδες, νέα διαπραγμάτευση.
Αύγουστος 2012: Διακοπές στην Ευρώπη, διαπραγματεύσεις και σούρτα φέρτα στην Ελλάδα
Σεπτέμβριος 2012: Αρχίζει το δούλεμα. Ο εκπρόσωπος της Kομισιόν ερωτώμενος για το πότε θα τελειώσει η τρόϊκα την αξιολόγηση δείνει απάντηση μάντισσας γύφτισσας: "The evaluation will take several weeks" Ελληνιστί "σε τρία τέρμινα". Ποιά είναι τα τέρμινα? Τα τέρμινα είναι (ήταν) οι αμερικανικές εκλογές. Πρέπει να αποφευχθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το Ελληνικό ατύχημα πριν από αυτές.
Άγιος Νεκτάριος «Ο Άγιος της Συγγνώμης»
Όσοι αγαπάμε πολύ ή λίγο τον άγιο μας Νεκτάριο θα χαρούμε, ασφαλώς, με μια είδηση που έφτασε τις μέρες αυτές εδώ στην Αθήνα από το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας. Έκαμε ιερά σύνοδο στις 15 Ιανουαρίου 1998, ημέρα κατά την οποία ο άγιος Νεκτάριος είχε χειροτονηθεί εις επίσκοπο, πριν 109 έτη, το 1889. Και πήρε απόφαση διά της οποίας ακύρωσε την απόφαση εκείνη του πατριάρχου Αλεξανδρείας Σωφρονίου, βάσει της οποίας ο άγιος Νεκτάριος εκηρύσσετο ανεπιθύμητος στην Εκκλησία της Αλεξανδρείας και ηδύνατο να υπάγει οπού ήθελε, έκτος του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας.
Αυτό ήτανε για τον άγιο κεραυνός εν αιθρία. Την ώρα που μεσουρανούσε το άστρο του, την ώρα που το έργο του μεγάλωνε και επεκτεινόταν παντού. Ο άγιος δεν εκάθητο καθόλου. Ήτο ο ποιμήν ο καλός, ο οποίος θυσίαζε, κατά το πρότυπο του Χριστού και τηρουμένων των αναλογιών, την ψυχήν του υπέρ των προβάτων. Βρήκε όλους τους Αιγυπτιώτες έλληνες της Αλεξανδρείας και του Καΐρου, τους γνώρισε, μίλησε μαζί τους, άκουσε τα βάσανά τους, πήρε τις αμαρτίες τους, τους έδειξε δρόμους, τους έδωσε άφεση, τους έβαλε στην Εκκλησία, και όχι μόνον αυτούς. Και όλους όσοι είχαν ανάγκη. Και αυτό εκίνησε το φθόνο και τη ζηλοτυπία των άλλων συγκληρικών. Βλέπετε, κανένας δεν θέλει τον ομότεχνό του. Πώς, το λέει ο Ησίοδος στο “Έργα και ημέραι, “κεραμεύς κεραμεί αεί κοτέει και τέκτων τέκτονι”. Πάντα μισεί και φθονεί και ζηλεύει ο κεραμιδάς τον κεραμιδά και ο μαραγκός το μαραγκό. Γιατί η ζηλοτυπία και ο φθόνος είναι σατανικό πράγμα, αδελφοί μου. Ξεκίνησε από τον πονηρό και εκείνος εζήλεψε τη χαρά και την ειρήνη των πρωτοπλάστων στον επίγειο παράδεισο. Και έκαμε αυτό που γνωρίζουμε και τους έβγαλε. Γι’ αυτόν και από τον φθόνο εισήλθε στον κόσμο η αμαρτία, διά της αμαρτίας ο θάνατος, λέει η Αγία Γραφή.
Αυτό ήτανε για τον άγιο κεραυνός εν αιθρία. Την ώρα που μεσουρανούσε το άστρο του, την ώρα που το έργο του μεγάλωνε και επεκτεινόταν παντού. Ο άγιος δεν εκάθητο καθόλου. Ήτο ο ποιμήν ο καλός, ο οποίος θυσίαζε, κατά το πρότυπο του Χριστού και τηρουμένων των αναλογιών, την ψυχήν του υπέρ των προβάτων. Βρήκε όλους τους Αιγυπτιώτες έλληνες της Αλεξανδρείας και του Καΐρου, τους γνώρισε, μίλησε μαζί τους, άκουσε τα βάσανά τους, πήρε τις αμαρτίες τους, τους έδειξε δρόμους, τους έδωσε άφεση, τους έβαλε στην Εκκλησία, και όχι μόνον αυτούς. Και όλους όσοι είχαν ανάγκη. Και αυτό εκίνησε το φθόνο και τη ζηλοτυπία των άλλων συγκληρικών. Βλέπετε, κανένας δεν θέλει τον ομότεχνό του. Πώς, το λέει ο Ησίοδος στο “Έργα και ημέραι, “κεραμεύς κεραμεί αεί κοτέει και τέκτων τέκτονι”. Πάντα μισεί και φθονεί και ζηλεύει ο κεραμιδάς τον κεραμιδά και ο μαραγκός το μαραγκό. Γιατί η ζηλοτυπία και ο φθόνος είναι σατανικό πράγμα, αδελφοί μου. Ξεκίνησε από τον πονηρό και εκείνος εζήλεψε τη χαρά και την ειρήνη των πρωτοπλάστων στον επίγειο παράδεισο. Και έκαμε αυτό που γνωρίζουμε και τους έβγαλε. Γι’ αυτόν και από τον φθόνο εισήλθε στον κόσμο η αμαρτία, διά της αμαρτίας ο θάνατος, λέει η Αγία Γραφή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)