Φεβρουάριος του 1988. Στις Καρυές κάνει αρκετό κρύο. Έχει σημαντικό υψόμετρο, έχει και υγρασία που δυσκολεύει τα πράγματα. Σήμερα όμως είναι ξερός ο καιρός. Έχει κι ένα αεράκι που αν είσαι καλά ντυμένος το απολαμβάνεις. Είναι απόγευμα. Μόλις έπεσε ο ήλιος πίσω από το βουνό. Προχωρούμε στο μονοπάτι μαζί με τον π. Παΐσιο. Στον δρόμο συναντούμε τον π. Καλλίνικο από τη Σκήτη του Κουτλουμουσίου. Φθάνουμε στο ξύλινο γεφυράκι του. Γύρω μας φουντουκιές γυμνές χωρίς φύλλα. Μόνο κλαδιά.
«Μπα, ποιός έφερε μανταρίνια;», ρωτά έκπληκτος ο π. Παΐσιος.
Στο βάθος, σε απόσταση μεγαλύτερη από εξήντα μέτρα, διακρίνεται η πόρτα της αυλής του και κάτι που ροδίζει στη βάση της. Ίσως να ‘ναι χρώματος πορτοκαλί. Η απόσταση δεν αφήνει περιθώρια για περισσότερες λεπτομέρειες.
Δευτέρα 23 Μαΐου 2011
Ηγούμενος Εφραίμ "Ποιο σκάνδαλο; Δεν έχω χάσει ούτε 5 λεπτά από τον ύπνο μου"
Δεν έχω μετανιώσει και δεν έχασα ούτε πέντε λεπτά από τον ύπνο μου για την υπόθεση της λίμνης Βιστωνίδας δηλώνει σε συνέντευξη του στο «ΘΕΜΑ» ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ, λίγες μόνο ημέρες μετά την επίσημη αποκατάσταση του στην ηγεσία του αγιορείτικου μοναστηριού.
Υποστηρίζει ότι είναι θύμα πολιτικών αντιπαραθέσεων και ότι τον χρησιμοποίησαν οι πολιτικοί στις μεταξύ τους συγκρούσεις.
Ανοίγει όμως την... αγκαλιά του προς τους βουλευτές και τους υπουργούς δικαιολογώντας τους για το γεγονός ότι ακόμη τον αποφεύγουν: «Τώρα φοβούνται να έρθουν, θα τους περάσει όμως».
Δεν ξεχνάει, τέλος, τον φίλο του κ. Θεόδωρο Ρουσόπουλο, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι για τον πρώην υπουργό έχω πάντα ανοιχτή την πύλη της καρδιάς μου και την πύλη της Μονής μου…»
Υποστηρίζει ότι είναι θύμα πολιτικών αντιπαραθέσεων και ότι τον χρησιμοποίησαν οι πολιτικοί στις μεταξύ τους συγκρούσεις.
Ανοίγει όμως την... αγκαλιά του προς τους βουλευτές και τους υπουργούς δικαιολογώντας τους για το γεγονός ότι ακόμη τον αποφεύγουν: «Τώρα φοβούνται να έρθουν, θα τους περάσει όμως».
Δεν ξεχνάει, τέλος, τον φίλο του κ. Θεόδωρο Ρουσόπουλο, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι για τον πρώην υπουργό έχω πάντα ανοιχτή την πύλη της καρδιάς μου και την πύλη της Μονής μου…»
Με τί επιτόκιο δανειζόταν η Ελλάδα το 1853;
Το Μάιο του 2011 τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια των ελληνικών ομολόγων έχουν ξεπεράσει το 25% ενώ τα επιτόκια των 10ετών ομολόγων ξεπέρασαν το 17%. Είναι ρεαλιστικά αυτά τα επιτόκια και απεικονίζουν την πραγματική οικονομική και δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας ή είναι πολύ υψηλότερα από τη 'δίκαιη' τιμή τους;
Αν το παρελθόν αποτελεί ένα μέτρο σύγκρισης τότε αξίζει να σημειωθεί πως τον Απρίλιο του 1853 ο οίκος των Rothschild είχε συμφωνήσει με την Ελλάδα για δάνειο με επιτόκιο 9%. Η χώρα τότε βρισκόταν σε απελπιστική οικονομική κατάσταση σε σύγκριση με τη σημερινή της ενώ το γεωπολιτικό περιβάλλον ήταν εξαιρετικά υψηλού ρίσκου με την Ελλάδα να βρίσκεται σε μία μόνιμη εμπόλεμη κατάσταση.
Αν το παρελθόν αποτελεί ένα μέτρο σύγκρισης τότε αξίζει να σημειωθεί πως τον Απρίλιο του 1853 ο οίκος των Rothschild είχε συμφωνήσει με την Ελλάδα για δάνειο με επιτόκιο 9%. Η χώρα τότε βρισκόταν σε απελπιστική οικονομική κατάσταση σε σύγκριση με τη σημερινή της ενώ το γεωπολιτικό περιβάλλον ήταν εξαιρετικά υψηλού ρίσκου με την Ελλάδα να βρίσκεται σε μία μόνιμη εμπόλεμη κατάσταση.
"Cruel Hoax": Η ατζέντα της Νέας Τάξης για τον φεμινισμό, την ομοφυλοφιλία και την διάλυση της οικογένειας
Ο εβραϊκής καταγωγής Henry Makow γεννήθηκε το 1949 στη Ζυρίχη και από πολύ μικρή ηλικία ζει στον Καναδά. Στα 11 του χρόνια άρχισε να γράφει την συμβουλευτική προς τους γονείς στήλη Ask Henry η οποία δημοσιευόταν σε 50 εφημερίδες και εκδόθηκε σε βιβλίο το 1962. Το 1984 εφήυρε το επιτραπέζιο παιχνίδι Scruples το οποίο μεταφράστηκε σε 5 γλώσσες και πούλησε 7 εκατομμύρια αντίτυπα. Σπούδασε αγγλική φιλολογία στο Τορόντο. Είναι κορυφαίος αρθρογράφος σε θέματα Νέας Παγκόσμιας Τάξης, φεμινισμού, προπαγάνδας και αντισιωνισμού με άρθρα του να φιλοξενούνται στις ιστοσελίδες rense.com & thetruthseeker.co.uk κ.α. Διατηρεί επίσης και την δική του ιστοσελίδα με διεύθυνση henrymakow.com (και ΕΔΩ). Παρά το γεγονός ότι είναι εβραίος από τα κείμενα του καταλαβαίνει κανείς ότι είναι χριστιανός και μάλιστα βαθύτατος. Πολλοί ίσως να θεωρήσουν υπερβολικούς τους χαρακτηρισμούς που κάνει, αναφερόμενος σε συγκεκριμένες μυστικές ομάδες ή σέκτες. Όμως από τα γραπτά του μπορεί να αντλήσει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα τα οποία μας αφορούν σαν κοινωνία και τους μηχανισμούς που τα δημιουργούν (από το Olympia).
"Άκου τους άλλους"
Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
"Πες την αλήθεια σου ήσυχα και καθαρά κι άκου και τους άλλους, ακόμα και τον ανόητο και τον αμαθή. Κι αυτοί ακόμα έχουν την ιστορία τους." Αυτά τα λόγια βρέθηκαν γραμμένα στην εκκλησία του Αγίου Παύλου στη Βαλτιμόρη, με ημερομηνία 1692. Κάνει εντύπωση ότι αυτός που έγραψε τα λόγια αυτά αναφέρεται όχι μόνο στον τρόπο να μιλάμε, αλλά και στον τρόπο να ακούμε. Δεν είναι τέχνη μόνο να μιλάμε, αλλά και να ακούμε.
Θα περίμενε κανείς να κατέχει την τέχνη να ακούει καλύτερα εκείνος που ξέρει περισσότερα από ένα που δεν ξέρει κι όμως συμβαίνει το αντίθετο. Όσο πιο άδειοι από γνώσεις είμαστε τόσο καλύτερα ακούμε. Τα παιδιά από την άποψη αυτή είναι ιδανικοί ακροατές. Οι Πατέρες της Εκκλησίας όρισαν να διαβάζονται την ίδια μέρα στην εκκλησία η επιστολή του Αποστόλου Παύλου, που αναφέρεται στη διάδοση του Ευαγγελίου στα έθνη και η ευαγγελική περικοπή στην οποία ο Ιησούς λέει στους μαθητές Του να αφήσουν τα παιδιά να πάνε κοντά Του. Άφετε τα παιδία ελθείν προς με και μη κωλύετε αυτά. Των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του Θεού. Αμήν λέγω υμίν, ος εάν μη δέξηται την βασιλείαν του Θεού ως παιδίον, ου μη εισέλθη εις αυτήν."
"Πες την αλήθεια σου ήσυχα και καθαρά κι άκου και τους άλλους, ακόμα και τον ανόητο και τον αμαθή. Κι αυτοί ακόμα έχουν την ιστορία τους." Αυτά τα λόγια βρέθηκαν γραμμένα στην εκκλησία του Αγίου Παύλου στη Βαλτιμόρη, με ημερομηνία 1692. Κάνει εντύπωση ότι αυτός που έγραψε τα λόγια αυτά αναφέρεται όχι μόνο στον τρόπο να μιλάμε, αλλά και στον τρόπο να ακούμε. Δεν είναι τέχνη μόνο να μιλάμε, αλλά και να ακούμε.
Θα περίμενε κανείς να κατέχει την τέχνη να ακούει καλύτερα εκείνος που ξέρει περισσότερα από ένα που δεν ξέρει κι όμως συμβαίνει το αντίθετο. Όσο πιο άδειοι από γνώσεις είμαστε τόσο καλύτερα ακούμε. Τα παιδιά από την άποψη αυτή είναι ιδανικοί ακροατές. Οι Πατέρες της Εκκλησίας όρισαν να διαβάζονται την ίδια μέρα στην εκκλησία η επιστολή του Αποστόλου Παύλου, που αναφέρεται στη διάδοση του Ευαγγελίου στα έθνη και η ευαγγελική περικοπή στην οποία ο Ιησούς λέει στους μαθητές Του να αφήσουν τα παιδιά να πάνε κοντά Του. Άφετε τα παιδία ελθείν προς με και μη κωλύετε αυτά. Των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του Θεού. Αμήν λέγω υμίν, ος εάν μη δέξηται την βασιλείαν του Θεού ως παιδίον, ου μη εισέλθη εις αυτήν."
Ενας τόνος, μια ζωή
Συναινώ. Παράγεται από το αινώ, που σημαίνει και δοξάζω, υμνώ, επιδοκιμάζω, συνιστώ, συγκατατίθεμαι αλλά και υπόσχομαι, τάζω.
Αυτά σύντροφοι απ' το αινώ.
Ελα όμως που υπάρχει και το ρήμα αίνω. Προσοχή στον τόνο. Αίνω. Και ένας τόνος κάνει την εξής διαφορά. Αίνω σημαίνει κοσκινίζω, λιχνίζω, ξεχωρίζω την ήρα απ' το στάρι!
Γράφω πάνω από δυό χρόνια τώρα σε τούτο δω το μετερίζι για τις λέξεις της γλώσσας που ανοίγουν τις κουρτίνες της λυσσαλέας προπαγάνδας εναντίον του λαού. Ολων μας. Γι' αυτό κρατάνε τις μάζες μακριά απ' την ουσία της Παιδείας και της γλώσσας και κατασκευάζουν καινούριες σαν τα spreds και τα bons και μπερδεύουν τα ομόλογα με την ομολογία των εγκληματιών και την ομολογία της πίστης
Αυτά σύντροφοι απ' το αινώ.
Ελα όμως που υπάρχει και το ρήμα αίνω. Προσοχή στον τόνο. Αίνω. Και ένας τόνος κάνει την εξής διαφορά. Αίνω σημαίνει κοσκινίζω, λιχνίζω, ξεχωρίζω την ήρα απ' το στάρι!
Γράφω πάνω από δυό χρόνια τώρα σε τούτο δω το μετερίζι για τις λέξεις της γλώσσας που ανοίγουν τις κουρτίνες της λυσσαλέας προπαγάνδας εναντίον του λαού. Ολων μας. Γι' αυτό κρατάνε τις μάζες μακριά απ' την ουσία της Παιδείας και της γλώσσας και κατασκευάζουν καινούριες σαν τα spreds και τα bons και μπερδεύουν τα ομόλογα με την ομολογία των εγκληματιών και την ομολογία της πίστης
Συναίνεση: Από ποιόν, σε ποιόν και γιατί...
Ο κ. Παπανδρέου, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να παραμείνει έστω μερικούς μήνες ακόμη στο τιμόνι του Τιτανικού, και με πρόσχημα την «σωτηρία της Ελλάδος», ζητά την συναίνεση των πολιτικών αρχηγών για να εφαρμόσει τα σχέδια που έχει δεσμευθεί να υλοποιήσει ώστε να τηρήσει το «συμβόλαιό» του με την τρόϊκα. Ο κ. Παπανδρέου επιδεικνύει ανεξήγητη αλλά και ύποπτη «ευαισθησία» για την τήρηση του μνημονιακού συμβολαίου. Αντιθέτως, η αθέτηση από τον κ. Παπανδρέου του συμβολαίου με τους Έλληνες πολίτες, έχει γίνει πιά νούμερο σε επιθεωρήσεις και ήχος κλήσεως στα κινητά τηλέφωνα. «Λεφτά υπάρχουν» ακούμε και δεν ξέρουμε αν πρέπει να γελάμε ἤ να κλαίμε.Με δεδομένη την θλιβερή κατάσταση αυτή, οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, άρχισαν τώρα να εμφανίζουν στην πρόθεση ψήφου, ίδια ποσοστά για τη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ. Ο σκοπός είναι προφανής. Προσπαθούν να περάσουν το μήνυμα ότι στις επόμενες εκλογές δεν θα υπάρξει αυτοδυναμία και ότι οι Έλληνες πρέπει να συνηθίσουν στην ιδέα της συγκυβερνήσεως, άρα και της συναινέσεως.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)