Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
Ο άγιος Διονύσιος ο αρεοπαγίτης γράφει πως τις ενώσεις τις δημιουργεί το Ωραίο. Άρα τη διάλυση την προκαλεί το Άσχημο. Παράδειγμα αυτό που κάνουν οι πολιτικοί σήμερα στην Ελλάδα! Κανένας συνετός άνθρωπος δεν θεωρεί ωραίο αυτό που γίνεται με τους πολιτικούς σήμερα στην Ελλάδα. Το Άσχημο στην πολιτική ζωή διαλύει την ενότητα των Ελλήνων.
Με το ζωντανό τους αίσθημα οι Έλληνες γνωρίζουν ότι η ενότητα είναι η δύναμη του μικρού. Όταν οι Έλληνες ήταν ενωμένοι νίκησαν τον αριθμητικά υπέρτερο εχθρό. Οι Έλληνες αποδοκιμάζουν τους πολιτικούς για τη διάλυση που προκαλούν. Δεν είναι ωραίο πράγμα η οικονομική τρομοκρατία που κάνουν μαζί με τα ΜΜΕ. Σε κανέναν δεν αρέσει να του δηλητηριάζουν τη ζωή με το φόβο και την αβεβαιότητα.
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012
Δεξιά ή αριστερά; Ένα «προσχολικό» τεστ για… μεγάλα παιδιά!
Στη φωτογραφία βλέπετε ένα απλούστατο σχέδιο ενός σχολικού λεωφορείου, το οποίο δόθηκε σε παιδιά νηπιαγωγείου, προκειμένου να το περιεργαστούν και στη συνέχεια να απαντήσουν σε ένα ερώτημα. Αφού, λοιπόν, είδαν λίγη ώρα την εικόνα, κλήθηκαν να απαντήσουν στην εξής απλή(!) ερώτηση: «Προς ποια κατεύθυνση νομίζετε ότι πηγαίνει το λεωφορείο που βλέπετε και γιατί; Δεξιά ή αριστερά;
Το 90% και παραπάνω απάντησε σωστά, τεκμηριώνοντας, μάλιστα, και την απάντηση (σας υπενθυμίζω ότι πρόκειται για 5χρονα)! «Μα τόσο απλό είναι;», σκέφτηκαν όλοι και είπαν να κάνουν το τεστ και στους μεγάλους! Έδωσαν, λοιπόν, την ίδια εικόνα στα… μεγάλα παιδιά, τα οποία κλήθηκαν και αυτά με τη σειρά τους να απαντήσουν στο ίδιο ερώτημα! Ε, τους έδωσαν λίγο χρόνο παραπάνω να σκεφτούν…
Το 90% και παραπάνω απάντησε σωστά, τεκμηριώνοντας, μάλιστα, και την απάντηση (σας υπενθυμίζω ότι πρόκειται για 5χρονα)! «Μα τόσο απλό είναι;», σκέφτηκαν όλοι και είπαν να κάνουν το τεστ και στους μεγάλους! Έδωσαν, λοιπόν, την ίδια εικόνα στα… μεγάλα παιδιά, τα οποία κλήθηκαν και αυτά με τη σειρά τους να απαντήσουν στο ίδιο ερώτημα! Ε, τους έδωσαν λίγο χρόνο παραπάνω να σκεφτούν…
Από το ΚΑΠΕ, στην "Εκπαίδευση στον Νομό Κεφαλληνίας", και από εκεί μέσω ΕΕ, στο Χορμούζ
Χάζευα στο διαδίκτυο για κάτι τύπους του ΚΑΠΕ (θυμάστε, το Κέντρο Α.Π.Ε. που τρώει ένα κομμάτι του προϋπολογισμού και ενθαρρύνει την κατασπατάληση χρημάτων καταναλωτών, αλλά αρέσει στην ΤΕΡΝΑ και τους Γερμανούς), τους βρήκα τους τύπους (αρλουμπολογία σύννεφο), μου τους είχε αναφέρει ο sv3auw, και είπα να γράψω κάτι για τους λεβέντες, όταν πήρε το μάτι μου την σελίδα, "Εκπαιδευτικό Υλικό για τα Αιολικά Πάρκα Κεφαλλονιάς", γεμάτο από τα συνήθη παραμύθια: Η Κλιματική Αλλαγή, και να βάλουμε αιολικά για να σωθούμε, μόνο που αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και παιδάκια! Είπα "τι φταίει η δασκάλα, έτσι της είπαν", μέχρι που είδα ότι η "δασκάλα" είναι "διδάκτωρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Κεφαλληνίας". Φρίκη. Πληρώνεται για να λέει παραμύθια, αλλά με άλλοθι ότι τα λέει η ΕΕ και η WWF. Θυμάστε τι λέγαμε για περιβαλλοντικές οργανώσεις...
Οι βαθύπλουτοι χρηματοπιστωτές που κυβερνούν τον πλανήτη βλέπουν τους λαούς και τους ανθρώπους σαν μια κατώτερη μορφή ζωής.
Μετά την γεωργική επανάσταση, αλλού νωρίτερα αλλού αργότερα, και την σταδιακή κατάργηση της συλλογικής ιδιοκτησίας που εφάρμοζαν οι ομάδες που απάρτιζαν το αρχέγονο γένος-φυλή-έθνος και την σταδιακή μετατροπή των παροδικών αξιωμάτων της πρωτόγονης δημοκρατίας σε μόνιμα [έγιναν κι άλλα κακά τότε, αλλά μας αρκούν αυτά εδώ -λολ], δημιουργήθηκε μια κάστα, μια τάξη εξουσιαστών που συσσώρευσε αρχικά την πολιτική εξουσία και έπειτα μετέτρεψε σε ιδιωτική ιδιοκτησία τα μέχρι τότε συλλογικά μέσα παραγωγής (χωράφια δηλαδή).
Στο διάβα του χρόνου, και σε πολλούς λαούς της αρχαιότητας (έλληνες, ρωμαίοι, ισραηλίτες, αιγύπτιοι), τα μέλη της τότε νέας αυτής τάξης δικαιολόγησαν την κοινωνική τους πρωτοκαθεδρία και εξουσία αποδίδοντάς την σε θεϊκή καταγωγή. Και έτσι φτάσαμε μέχρι και την κοντινή σε εμάς χρονικά, ελέω θεού βασιλεια.
Στο διάβα του χρόνου, και σε πολλούς λαούς της αρχαιότητας (έλληνες, ρωμαίοι, ισραηλίτες, αιγύπτιοι), τα μέλη της τότε νέας αυτής τάξης δικαιολόγησαν την κοινωνική τους πρωτοκαθεδρία και εξουσία αποδίδοντάς την σε θεϊκή καταγωγή. Και έτσι φτάσαμε μέχρι και την κοντινή σε εμάς χρονικά, ελέω θεού βασιλεια.
Οι Τούρκοι μιλάνε για "ναυμαχία" στα Ίμια...
Σύμφωνα με δημοσιεύματα τουρκικών εφημερίδων “σκάφος της τουρκικής ακτοφυλακής εμπόδισε σκάφος της Ελληνικού ΛΣ που είχε μπει μέσα στα τουρκικά ύδατα στις βραχονησίδες Ίμια”. Τουρκικά χωρικά ύδατα θεωρούν οι Τούρκοι την θαλάσσια περιοχή γύρω από τα Ίμια.
Σύμφωνα πάντα με όσα γράφουν οι Τούρκοι “το σκάφος του ελληνικού Λιμενικού που συνόδευε Έλληνες ψαράδες που ψάρευαν έχοντας περάσει τα Ίμια, ανάμεσα στα νησιά Τσατάλ και Τσαβούς, εμποδίστηκε να προχωρήσει στα τουρκικά ύδατα από σκάφος της Τουρκικής Ακτοφυλακής”.
Τα τουρκικά ρεπορτάζ αναφέρουν ότι “ψαράδες από Κω, Κάλυμνο και Λέρο θέλησαν να ρίξουν δίχτυα κοντά στις τουρκικές βραχονησίδες Ίμια. Όταν το σκάφος του ελληνικού Λιμενικού που τα συνόδευε μπήκε στα τουρκικά χωρικά ύδατα, έφτασε στην περιοχή το σκάφος Νο 1 της Τουρκικής Ακτοφυλακής από το λιμάνι του Μπόντρουμ με καπετάνιο τον Μελίχ Γκετζντίλ. Το τουρκικό σκάφος μπήκε μπροστά από το ελληνικό και άρχισε να περιμένει. Ενώ οι ψαράδες συνέχιζαν το ψάρεμα τους το τουρκικό και το ελληνικό σκάφος συνέχισαν να περιμένουν μπροστά στα Ίμια”.
Σύμφωνα πάντα με όσα γράφουν οι Τούρκοι “το σκάφος του ελληνικού Λιμενικού που συνόδευε Έλληνες ψαράδες που ψάρευαν έχοντας περάσει τα Ίμια, ανάμεσα στα νησιά Τσατάλ και Τσαβούς, εμποδίστηκε να προχωρήσει στα τουρκικά ύδατα από σκάφος της Τουρκικής Ακτοφυλακής”.
Τα τουρκικά ρεπορτάζ αναφέρουν ότι “ψαράδες από Κω, Κάλυμνο και Λέρο θέλησαν να ρίξουν δίχτυα κοντά στις τουρκικές βραχονησίδες Ίμια. Όταν το σκάφος του ελληνικού Λιμενικού που τα συνόδευε μπήκε στα τουρκικά χωρικά ύδατα, έφτασε στην περιοχή το σκάφος Νο 1 της Τουρκικής Ακτοφυλακής από το λιμάνι του Μπόντρουμ με καπετάνιο τον Μελίχ Γκετζντίλ. Το τουρκικό σκάφος μπήκε μπροστά από το ελληνικό και άρχισε να περιμένει. Ενώ οι ψαράδες συνέχιζαν το ψάρεμα τους το τουρκικό και το ελληνικό σκάφος συνέχισαν να περιμένουν μπροστά στα Ίμια”.
Τα «επαναστατικά» παιχνίδια των «νταβάδων» και των ιπποκόμων τους…
Είναι κοινοτυπία να πούμε, σήμερα, ότι τα ΜΜΕ αποτελούν τις μήτρες της προπαγάνδας του καθεστώτος. Τα ΜΜΕ είναι και τα πολιτικά εργαλεία της άμεσης και δικτατορικής παρέμβασης της οικονομικής εξουσίας και των παρακρατικών της διαπλοκών…
Αν παρακολουθήσει κανείς, προσεκτικά και συστηματικά, αυτές τις πολιτικές παρεμβάσεις των ΜΜΕ και ιδιαίτερα των καναλιών (τελετουργίες πολιτικού θεάματος) μπορεί να διακρίνει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ το τι παίζεται και ποια είναι τα πολιτικά σχεδιαγράμματα και οι στόχοι των οικονομικών ελίτ της εξουσίας…
Στην Ελλάδα αυτή η εικόνα των ΜΜΕ και ιδιαίτερα αυτή της χυδαίας και κυνικής τηλεοπτικής «παραφροσύνης», καθίσταται πιο ευδιάκριτη και ευανάγνωστη…
Αν παρακολουθήσει κανείς, προσεκτικά και συστηματικά, αυτές τις πολιτικές παρεμβάσεις των ΜΜΕ και ιδιαίτερα των καναλιών (τελετουργίες πολιτικού θεάματος) μπορεί να διακρίνει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ το τι παίζεται και ποια είναι τα πολιτικά σχεδιαγράμματα και οι στόχοι των οικονομικών ελίτ της εξουσίας…
Στην Ελλάδα αυτή η εικόνα των ΜΜΕ και ιδιαίτερα αυτή της χυδαίας και κυνικής τηλεοπτικής «παραφροσύνης», καθίσταται πιο ευδιάκριτη και ευανάγνωστη…
«Θεόδωρος Πάγκαλος: τί ἐνδιαφέρον ὄνομα!»
Τοῦ Δημήτρη Νατσιοῦ
Δασκάλου - Κιλκίς
Τὴν φράση «Θεόδωρος Πάγκαλος: τί ἐνδιαφέρον ὄνομα!», συνήθιζε νὰ λέει ὁ ποιητὴς Κωνσταντῖνος Καβάφης. Βεβαίως ἀναφερόταν στὸν παπποὺ τοῦ σημερινοῦ ἀντιπροέδρου τῆς, εὐφημιστικῶς λεγόμενης, ἑλληνικῆς κυβερνήσεως. Ὁ Καβάφης, μὲ τὴν διακριτικὴ δηκτικότητά του καὶ τὴν νόστιμα καρυκευμένη εἰρωνεία του, μεμφόταν τὸν βίο καὶ τὴν πολιτεία τοῦ πολύπλαγκτου στρατηγοῦ Θεόδωρου Πάγκαλου, ὁ ὁποῖος, ἐπιβεβαίωσε τὸν ἀείχλωρο ἀρχαῖο λόγο «πρὸς γὰρ τὸ τελευταῖο ἐκβὰν ἕκαστον τῶν πρὶν ὑπαρξάντων κρίνεται». Δηλαδή: ἕνα συμβὰν καθορίζει καὶ τὴν προηγούμενη ζωή σου. Πολλοὶ ἄνθρωποι ἔχασαν τὴν ὑπόληψη καὶ τὴν ἀξιοπρέπειά τους, βυθίστηκαν στὴν ντροπή, λέρωσαν τὸ καλὸ ὄνομά τους, ἐξ αἰτίας μιᾶς πράξης. Ἡ πράξη αὐτὴ ἦταν καὶ ἡ τελευταία τους, ἔκτοτε χάθηκαν, λοιδορούμενοι.
Δασκάλου - Κιλκίς
Τὴν φράση «Θεόδωρος Πάγκαλος: τί ἐνδιαφέρον ὄνομα!», συνήθιζε νὰ λέει ὁ ποιητὴς Κωνσταντῖνος Καβάφης. Βεβαίως ἀναφερόταν στὸν παπποὺ τοῦ σημερινοῦ ἀντιπροέδρου τῆς, εὐφημιστικῶς λεγόμενης, ἑλληνικῆς κυβερνήσεως. Ὁ Καβάφης, μὲ τὴν διακριτικὴ δηκτικότητά του καὶ τὴν νόστιμα καρυκευμένη εἰρωνεία του, μεμφόταν τὸν βίο καὶ τὴν πολιτεία τοῦ πολύπλαγκτου στρατηγοῦ Θεόδωρου Πάγκαλου, ὁ ὁποῖος, ἐπιβεβαίωσε τὸν ἀείχλωρο ἀρχαῖο λόγο «πρὸς γὰρ τὸ τελευταῖο ἐκβὰν ἕκαστον τῶν πρὶν ὑπαρξάντων κρίνεται». Δηλαδή: ἕνα συμβὰν καθορίζει καὶ τὴν προηγούμενη ζωή σου. Πολλοὶ ἄνθρωποι ἔχασαν τὴν ὑπόληψη καὶ τὴν ἀξιοπρέπειά τους, βυθίστηκαν στὴν ντροπή, λέρωσαν τὸ καλὸ ὄνομά τους, ἐξ αἰτίας μιᾶς πράξης. Ἡ πράξη αὐτὴ ἦταν καὶ ἡ τελευταία τους, ἔκτοτε χάθηκαν, λοιδορούμενοι.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)