Η «Τριμερής Επιτροπή» (trilateral commission) είναι μία ιδιωτική οργάνωση (όπως η λέσχη Bilderberg), η οποία ιδρύθηκε το 1973 με πρόταση του D.Rockefeller.
Σήμερα έχει πάνω από 300 μέλη, τα οποία προέρχονται από την Ευρώπη, τις Η.Π.Α. και την Ιαπωνία - με στόχο την «ενίσχυση της συνεργασίας» μεταξύ των τριών αυτών περιοχών του πλανήτη.
Ο παραπάνω «τριεθνισμός» ορίζεται ως ένα ακόμη εγχείρημα για την ανάπτυξη μίας οργανικής ένωσης (παγκόσμια διακυβέρνηση), μεταξύ των μεγάλων καπιταλιστικών κρατών.
Τρίτη 12 Μαρτίου 2013
15-17 Μαρτίου η συνάντηση της Τριμερούς επιτροπής. Από Έλληνες συμμετέχουν οι γνωστοί...
Η κρίση των λέξεων
Δημήτρης Νατσιός Δάσκαλος Κιλκίς
Αντί προλόγου: Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, το πρόσφατο, της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης, της πολύ μεγάλης…
Τα «μέσα» της διαπλοκής αφιέρωσαν ικανό χρόνο στην προβολή του, εις ανταπόδοσιν των παλαιών ευεργεσιών. Η ατμόσφαιρα μύριζε «ολική επαναφορά» και… αποφορά. Κάποια στιγμή εμφανίζεται ο καταζητούμενος και επικηρυγμένος ΓΑΠ. Καπνίζουν τα μάτια μας από οργή. Υποδοχή μεσσία. Στημένοι ζητωκραυγαστές και κρανιοκενείς χειροκροτητές σπεύδουν, παραληρώντας, να τον υποδεχτούν. Και είναι πολλοί… «Ενός βλακός μύριοι έπονται».
Αντί προλόγου: Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, το πρόσφατο, της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης, της πολύ μεγάλης…
Τα «μέσα» της διαπλοκής αφιέρωσαν ικανό χρόνο στην προβολή του, εις ανταπόδοσιν των παλαιών ευεργεσιών. Η ατμόσφαιρα μύριζε «ολική επαναφορά» και… αποφορά. Κάποια στιγμή εμφανίζεται ο καταζητούμενος και επικηρυγμένος ΓΑΠ. Καπνίζουν τα μάτια μας από οργή. Υποδοχή μεσσία. Στημένοι ζητωκραυγαστές και κρανιοκενείς χειροκροτητές σπεύδουν, παραληρώντας, να τον υποδεχτούν. Και είναι πολλοί… «Ενός βλακός μύριοι έπονται».
Tρίζει η καρέκλα του Ερντογάν;
Του Σάββα Καλεντερίδη
Αναμφίβολα ο Ταγίπ Ερντογάν, με την παρουσία του στην πολιτική σκηνή και ιδιαίτερα στη θέση του πρωθυπουργού, έχει αφήσει τη σφραγίδα του στη νεώτερη ιστορία της χώρας του, αφού στην ουσία εγκαινίασε την περίοδο της μετακεμαλικής Τουρκίας. Κάνοντας έναν απολογισμό, μπορούμε να πούμε ότι την πρώτη δεκαετία ο Ερντογάν, με την καθοριστική υποστήριξη των ΗΠΑ και του εβραϊκού παράγοντα, «ξεμπέρδεψε» με το λεγόμενο βαθύ κράτος, που αποτελούσε τον σκληρό πυρήνα του κεμαλικού συστήματος εξουσίας, που καθόριζε την πολιτική πορεία της Τουρκίας από το 1923 μέχρι το 2010, με κύριο όπλο την άσκηση αμείλικτης βίας σε ό,τι θεωρούσε πολιτική ή εθνική απειλή. Επίσης, την πρώτη δεκαετία τέθηκαν τα θεμέλια της οικονομικής γιγάντωσης της Τουρκίας, η οποία από μόνιμος «τρόφιμος» του ΔΝΤ, έγινε χρηματοδότης του, ενώ πήρε θέση και ανάμεσα στις είκοσι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου (G-20).
Αναμφίβολα ο Ταγίπ Ερντογάν, με την παρουσία του στην πολιτική σκηνή και ιδιαίτερα στη θέση του πρωθυπουργού, έχει αφήσει τη σφραγίδα του στη νεώτερη ιστορία της χώρας του, αφού στην ουσία εγκαινίασε την περίοδο της μετακεμαλικής Τουρκίας. Κάνοντας έναν απολογισμό, μπορούμε να πούμε ότι την πρώτη δεκαετία ο Ερντογάν, με την καθοριστική υποστήριξη των ΗΠΑ και του εβραϊκού παράγοντα, «ξεμπέρδεψε» με το λεγόμενο βαθύ κράτος, που αποτελούσε τον σκληρό πυρήνα του κεμαλικού συστήματος εξουσίας, που καθόριζε την πολιτική πορεία της Τουρκίας από το 1923 μέχρι το 2010, με κύριο όπλο την άσκηση αμείλικτης βίας σε ό,τι θεωρούσε πολιτική ή εθνική απειλή. Επίσης, την πρώτη δεκαετία τέθηκαν τα θεμέλια της οικονομικής γιγάντωσης της Τουρκίας, η οποία από μόνιμος «τρόφιμος» του ΔΝΤ, έγινε χρηματοδότης του, ενώ πήρε θέση και ανάμεσα στις είκοσι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου (G-20).
Η Εκκλησία έσωσε την ελληνική γλώσσα.
Τοῦ π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ
«…Ἡ Ἐκκλησία ἀναδεικνύεται σὲ κάθε περίοδο δουλείας κιβωτὸς καὶ τῆς γλωσσικῆς μας παραδόσεως. Ἂς θυμηθοῦμε τὴν Τουρκοκρατία καὶ τὴ Βενετοκρατία. Ἡ ἀσίγαστη λατρεία τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἡ μόνιμη ἐπαφὴ τοῦ Κλήρου μὲ τὸν λαό, στὸ εὐρύ του φάσμα, διέσωσε καὶ τὴ γλώσσα μας. Τὸ σημαντικότερο, μάλιστα, εἶναι ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἔσωσε τὴ γλώσσα ὁλόκληρη, σ’ ὅλη τη διαχρονία της καὶ σὲ ὅλες τὶς μορφές της…» …κατανίκησε κάθε δισταγμὸ καὶ ἀνταποκρίθηκε στὶς ἀπαιτήσεις τῶν καιρῶν μὲ τὴν ἀκόλουθη σοφὴ λύση: Στὴ λατρεία διατηρήθηκε ἡ καθιερωμένη γλωσσικὴ μορφή, ποὺ διακρατεῖ ἔτσι καὶ τὴ συνέχεια τῆς Πατερικῆς παραδόσεως. Στὸ κήρυγμα, ὅμως, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ἐξαιρέσεις μερικῶν ἀπροσγείωτων ἐγωκεντρικῶν ἀρχαιοπλήκτων, χρησιμοποίησε τὴ λαϊκὴ μορφὴ τῆς Ἑλληνικῆς. Ἔτσι ἀναδείχθηκαν οἱ μεγάλοι λαϊκοὶ φωτιστὲς τοῦ Γένους ἀπὸ τὸν Μελέτιο Πηγᾶ καὶ τὸν Ἠλία Μηνιάτη μέχρι τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλὸ καὶ τοὺς ἄλλους Κολλυβάδες.
«…Ἡ Ἐκκλησία ἀναδεικνύεται σὲ κάθε περίοδο δουλείας κιβωτὸς καὶ τῆς γλωσσικῆς μας παραδόσεως. Ἂς θυμηθοῦμε τὴν Τουρκοκρατία καὶ τὴ Βενετοκρατία. Ἡ ἀσίγαστη λατρεία τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἡ μόνιμη ἐπαφὴ τοῦ Κλήρου μὲ τὸν λαό, στὸ εὐρύ του φάσμα, διέσωσε καὶ τὴ γλώσσα μας. Τὸ σημαντικότερο, μάλιστα, εἶναι ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἔσωσε τὴ γλώσσα ὁλόκληρη, σ’ ὅλη τη διαχρονία της καὶ σὲ ὅλες τὶς μορφές της…» …κατανίκησε κάθε δισταγμὸ καὶ ἀνταποκρίθηκε στὶς ἀπαιτήσεις τῶν καιρῶν μὲ τὴν ἀκόλουθη σοφὴ λύση: Στὴ λατρεία διατηρήθηκε ἡ καθιερωμένη γλωσσικὴ μορφή, ποὺ διακρατεῖ ἔτσι καὶ τὴ συνέχεια τῆς Πατερικῆς παραδόσεως. Στὸ κήρυγμα, ὅμως, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ἐξαιρέσεις μερικῶν ἀπροσγείωτων ἐγωκεντρικῶν ἀρχαιοπλήκτων, χρησιμοποίησε τὴ λαϊκὴ μορφὴ τῆς Ἑλληνικῆς. Ἔτσι ἀναδείχθηκαν οἱ μεγάλοι λαϊκοὶ φωτιστὲς τοῦ Γένους ἀπὸ τὸν Μελέτιο Πηγᾶ καὶ τὸν Ἠλία Μηνιάτη μέχρι τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλὸ καὶ τοὺς ἄλλους Κολλυβάδες.
Καζάκης εναντίον Καμμένου (Κράμερ εναντίον Κράμερ)
Δεν είχαμε σκοπό να ασχοληθούμε ξανά με τον Καζάκη: Έχουμε ασχοληθεί διεξοδικά και κουραστικά…
Διαβάσαμε, όμως, ένα άρθρο του που τα «ρίχνει» στον Καμμένο, ο οποίος πρότεινε για την προεδρία της Δημοκρατίας τον Κώστα Καραμανλή.
Δεν διαφωνούμε με την κριτική του Καζάκη, ούτε με το γεγονός ότι αναδεικνύει στο κείμενό του τον τυχοδιωκτισμό του Καμμένου. Εξάλλου έχουμε δείξει σε σωρεία κειμένων τον πολιτικό χαρακτήρα των Ανεξάρτητων Πολιτών και του Καμμένου ιδιαίτερα.
Απλώς γελάσαμε λίγο. Είναι πράγματι αστείο ο ένας πολιτικός τυχοδιώκτης να κατηγορεί τον άλλο για τυχοδιωκτισμό.
Διαβάσαμε, όμως, ένα άρθρο του που τα «ρίχνει» στον Καμμένο, ο οποίος πρότεινε για την προεδρία της Δημοκρατίας τον Κώστα Καραμανλή.
Δεν διαφωνούμε με την κριτική του Καζάκη, ούτε με το γεγονός ότι αναδεικνύει στο κείμενό του τον τυχοδιωκτισμό του Καμμένου. Εξάλλου έχουμε δείξει σε σωρεία κειμένων τον πολιτικό χαρακτήρα των Ανεξάρτητων Πολιτών και του Καμμένου ιδιαίτερα.
Απλώς γελάσαμε λίγο. Είναι πράγματι αστείο ο ένας πολιτικός τυχοδιώκτης να κατηγορεί τον άλλο για τυχοδιωκτισμό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)