…Για τους ιερείς πού περιέκοπταν τις ακολουθίες η δεν τις τελούσαν συχνά ο Άγιος Λουκάς ο ιατρός θύμιζε το χωρίο του Προφήτη Ιερεμία: «Επικατάρατος πας ο ποιών τα έργα Κυρίου αμελώς». Ο ίδιος τελούσε όλες τις ακολουθίες και λειτουργούσε με μεγάλη ευλάβεια και προσοχή, δίχως βιασύνες, περικοπές, συντομεύσεις. Συμβούλευε τους ιερείς με συνεχείς εγκυκλίους να τελούν καθημερινά τις ακολουθίες και να προσεύχονται υπέρ του ποιμνίου τους: «Έχουμε ναούς πού είναι όλη την εβδομάδα κλειστοί, εκτός από την Κυριακή. Δεν πρέπει η Εκκλησία να είναι ανοιχτή κάδε πρωΐ και να χτυπάει η καμπάνα καλώντας τους πιστούς, έστω και για λίγο, να μπουν στο ναό πριν πάνε στην δουλειά τους; Αν ξέρει ο πιστός ότι κάδε πρωΐ η Εκκλησία είναι ανοιχτή, η ότι ο ιερέας διαβάζει όρθρο, τις ώρες κ.λπ., η χάρη του Θεού θα μιλήσει στον αδύνατο χριστιανό και θα τον προσελκύσει στο ναό, οπού θα δει ότι ο ιερέας του προσεύχεται γι’ αυτόν… Παρακαλώ τους ιερείς να τηρούν αυτήν την παράκληση μου. Δεν είναι δύσκολο, ακόμη και όταν είναι ολομόναχος ο ιερέας, χωρίς ψάλτη, να διαβάζει τις ακολουθίες.
Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011
Τα δικαιώματα CO2 δεν αρέσουν στους Κινέζους
Ο μόνος τρόπος να γλυτώσω από την λαμογιά των Γερμανών και του φόρου τους, είναι να αποφασίσουν αυτοί ότι δεν τους συμφέρει. Αυτό, κοντός ψαλμός αλληλούϊα, θα το ανακαλύψουν και αυτοί στην μετά Φουκουσίμα οικο-παγίδα τους... Και τους το λένε και ...πελάτες, και αυτό τσούζει, γιατί ό,τι κάνουν οι Δυνάμεις Κατοχής, το κάνουν για να κονομάνε και να έχουν απασχόληση στην χώρα τους.
Το Πεκίνο, δεν αφήνει την Airbus να ανακοινώσει την πώληση 10 Α380 στην Hong Kong Airlines Ltd (περίπου €3 δις) γιατί δεν γουστάρει τον "Ευρωπαϊκό" μηχανισμό ελέγχου ρύπων, κοινώς τον φόρο στο CO2. Από τον Ιανουάριο, κάθε αεροπορική εταιρία που προσγειώνεται ή απογειώνεται από Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, θα πρέπει να ...αγοράζει δικαιώματα, ή να πληρώνει πρόστιμο. Παρόμοια αρνητικά αισθήματα έχουν και οι ΗΠΑ και η Ρωσία.
Το Πεκίνο, δεν αφήνει την Airbus να ανακοινώσει την πώληση 10 Α380 στην Hong Kong Airlines Ltd (περίπου €3 δις) γιατί δεν γουστάρει τον "Ευρωπαϊκό" μηχανισμό ελέγχου ρύπων, κοινώς τον φόρο στο CO2. Από τον Ιανουάριο, κάθε αεροπορική εταιρία που προσγειώνεται ή απογειώνεται από Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, θα πρέπει να ...αγοράζει δικαιώματα, ή να πληρώνει πρόστιμο. Παρόμοια αρνητικά αισθήματα έχουν και οι ΗΠΑ και η Ρωσία.
Ο Λοβέρδος «εξαφάνισε» 13 νοσοκομεία στο νέο «χάρτη» του ΕΣΥ
Συνενώσεις Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων, κλινικών και αλλαγή χρήσης μικρών Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας, προβλέπει η πρόταση του του Υπουργείου Υγείας για τις συγχωνεύσεις, η οποία δόθηκε, το μεσημέρι της Παρασκευής, στη δημοσιότητα για διαβούλευση. Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Υγείας, οι κλίνες που λειτουργούν στο ΕΣΥ είναι περίπου 35.000 (46.000 είναι οι οργανικές), το σύνολο των νοσηλευθέντων το 2010 υπερέβη τα δύο εκατομμύρια, η Μέση Διάρκεια Νοσηλείας (ΜΔΝ) προσεγγίζει τις τέσσερις ημέρες και η κάλυψη πλησιάζει το 70%.
Οι κλινικές και λοιπές μονάδες είναι περίπου 2.000 στα 131 Νοσοκομεία (με σημαντικά όμως προβλήματα στην ουσιαστική ύπαρξή τους), συνεπώς οι κλίνες ανά κλινική είναι 17 – 18, πολύ λιγότερες από τη σύσταση σχετικού νόμου για 25 κλίνες. Το πιο σημαντικό είναι ότι παρουσιάζουν ουσιώδεις αποκλίσεις (1η και 4η Δ.Υ.Π. Ε άνω των 20 κλινών, οι υπόλοιπες κάτω των 20). Στόχος είναι οι κλινικές να πλησιάζουν, κατά μέσο όρο, τις 25 κλίνες, συνεπώς να μειωθούν κατά 10% – 15% (περίπου 1.700 λιγότερες) χωρίς να δημιουργούνται υπερμεγέθεις κλινικές.
Οι κλινικές και λοιπές μονάδες είναι περίπου 2.000 στα 131 Νοσοκομεία (με σημαντικά όμως προβλήματα στην ουσιαστική ύπαρξή τους), συνεπώς οι κλίνες ανά κλινική είναι 17 – 18, πολύ λιγότερες από τη σύσταση σχετικού νόμου για 25 κλίνες. Το πιο σημαντικό είναι ότι παρουσιάζουν ουσιώδεις αποκλίσεις (1η και 4η Δ.Υ.Π. Ε άνω των 20 κλινών, οι υπόλοιπες κάτω των 20). Στόχος είναι οι κλινικές να πλησιάζουν, κατά μέσο όρο, τις 25 κλίνες, συνεπώς να μειωθούν κατά 10% – 15% (περίπου 1.700 λιγότερες) χωρίς να δημιουργούνται υπερμεγέθεις κλινικές.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)