Να είπωμεν και το γελοίον εκείνο; Πολλές φορές, ο κακολόγος, αφού εδυσφήμησε τον άλλον με παντοίας αποκαλύψεις και διαβολάς, εις το τέλος, παρακαλεί τους ακροατάς του και τους εξορκίζει να μη ειπούν τίποτε εις κανένα!
Ερωτώ τον έντιμον αυτόν σπερμολόγον αντί να παρακαλής να κρατηθούν μυστικαί αι κακολογίαι σου, δεν ήτο προτιμότερον να μη τας ειπής διόλου; Τι δε θέλεις τώρα ν' αποδείξεις; Ότι ενδιαφέρεσαι δια την υπόληψιν του θύματος σου; Υποκριτά! Τον επρόδωκες πρώτον και κατόπιν θέλεις τάχα να τον προστατεύσης!
Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011
Φοβού τους Γερμανούς και δώρα φέροντες
Ή αλλιώς, αν φοβάσαι του Γερμανούς ακόμη κι αν κομίζουν δώρα, είναι πονηροί, χαμαιλέοντες, θα σε πουλήσουν.
Αυτό έρχεται στο μυαλό όλων κάνοντας σούμα για την επίσκεψη του αντικαγκελάριου Φ. Ρέσλερ στην Ελλάδα. Τόσο αυτός όσο και οι επιχειρηματίες που τον συνόδευσαν εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για το ταξίδι στην Ελλάδα, και πως αλλιώς αφού βρήκαν ελεύθερο πεδίο να αλωνίσουν, μια χώρα στα πρόθυρα της διάλυσης που παρακαλά για επενδύσεις και για να τις πετύχει αναγκάζεται να δώσει γη και ύδωρ.
Σίγουρα είναι καλό να έρχονται ξένοι και να λένε ότι θα επενδύσουν στη χώρα μας. Είναι ευτυχία στους χαλεπούς καιρούς να υπάρχει η προοπτική των επενδύσεων που θα φέρουν πλούτο και χιλιάδες θέσεις εργασίας. Αρκεί όλα αυτά να μη γίνουν μόνο με τους όρους που θα επιβάλλουν οι επενδυτές – δανειστές μας. Διότι δυστυχώς, από τις συνομιλίες του Ρέσλερ με τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς αυτό φάνηκε. Όταν σου ζητούν να διευθετήσεις τις διαφορές σου με τη Γερμανία και τις επιχειρήσεις που έχουν δουλειές στην Ελλάδα, αυτό μοιάζει με εκβιασμό: “Κλείστε τις παλιές υποθέσεις σας με Ζήμενς, υποβρύχια και άλλες εταιρείες, μοιράστε τις δουλειές και σ’ αυτούς και εμείς θα σας βοηθήσουμε“. Αυτό ακριβώς είναι το σκηνικό που στήθηκε τα τελευταία 24ωρα στην Αθήνα.
Αυτό έρχεται στο μυαλό όλων κάνοντας σούμα για την επίσκεψη του αντικαγκελάριου Φ. Ρέσλερ στην Ελλάδα. Τόσο αυτός όσο και οι επιχειρηματίες που τον συνόδευσαν εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για το ταξίδι στην Ελλάδα, και πως αλλιώς αφού βρήκαν ελεύθερο πεδίο να αλωνίσουν, μια χώρα στα πρόθυρα της διάλυσης που παρακαλά για επενδύσεις και για να τις πετύχει αναγκάζεται να δώσει γη και ύδωρ.
Σίγουρα είναι καλό να έρχονται ξένοι και να λένε ότι θα επενδύσουν στη χώρα μας. Είναι ευτυχία στους χαλεπούς καιρούς να υπάρχει η προοπτική των επενδύσεων που θα φέρουν πλούτο και χιλιάδες θέσεις εργασίας. Αρκεί όλα αυτά να μη γίνουν μόνο με τους όρους που θα επιβάλλουν οι επενδυτές – δανειστές μας. Διότι δυστυχώς, από τις συνομιλίες του Ρέσλερ με τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς αυτό φάνηκε. Όταν σου ζητούν να διευθετήσεις τις διαφορές σου με τη Γερμανία και τις επιχειρήσεις που έχουν δουλειές στην Ελλάδα, αυτό μοιάζει με εκβιασμό: “Κλείστε τις παλιές υποθέσεις σας με Ζήμενς, υποβρύχια και άλλες εταιρείες, μοιράστε τις δουλειές και σ’ αυτούς και εμείς θα σας βοηθήσουμε“. Αυτό ακριβώς είναι το σκηνικό που στήθηκε τα τελευταία 24ωρα στην Αθήνα.
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ! Θα δώσουμε 863 εκατ. ευρώ από τη τσέπη μας στην Proton Bank και οι μιζαδόροι επαινούν τον Λαυρεντιάδη που επέστρεψε όσα υπεξαίρεσε!
Από τους Αριστέα Μπουγάτσου, Μπάμπη Πολυχρονιάδη
Ενώ διατυμπανίζουν ότι ο «φιλάνθρωπος» μεγαλοεπιχειρηματίας Λαυρέντης Λαυρεντιάδης επέστρεψε 51 εκατ. ευρώ στην Proton Bank (για να εξασφαλιστεί έναντι της ποινικής δικαιοσύνης που εντόπισε απάτη, υπεξαίρεση, ξέπλυμα, απιστία), αποκρύπτουν επίμονα την «τρύπα» που έμεινε στην τράπεζα.
Ενώ διατυμπανίζουν ότι ο «φιλάνθρωπος» μεγαλοεπιχειρηματίας Λαυρέντης Λαυρεντιάδης επέστρεψε 51 εκατ. ευρώ στην Proton Bank (για να εξασφαλιστεί έναντι της ποινικής δικαιοσύνης που εντόπισε απάτη, υπεξαίρεση, ξέπλυμα, απιστία), αποκρύπτουν επίμονα την «τρύπα» που έμεινε στην τράπεζα.
«Πιόνι των Illuminati» - Το κρυφό πεπρωμένο της Αμερικής
Στην φωτογραφία: Ο George Washington, αριστερά, σε πλήρη Μασονική εμφάνιση. Στο δεξιό κάτω μέρος της φωτογραφίας είναι μια κυψέλη, ένα Τεκτονικό σύμβολο που αντιπροσωπεύει την ιδανική κοινωνία, ένα σοσιαλιστικό κράτος, όπου ο πληθυσμός βρίσκεται σε τάξη όπως οι εργάτριες μέλισσες, η αντίθεση μιας συνταγματικής δημοκρατίας.
Άρθρο από τον David Richards (Henrymakow.com) / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Για αιώνες, οι Αμερικανοί υπερηφανεύονται ότι είναι ένα κοσμικό κράτος, με μια κυβέρνηση διαχωρισμένη από την κυριαρχία οποιασδήποτε θρησκευτικής ομάδας. Στην πραγματικότητα, η Αμερική ήταν πάντα μια έκφραση των απόκρυφων δοξασιών των μυστηριακών σχολών των Illuminati.
Άρθρο από τον David Richards (Henrymakow.com) / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Για αιώνες, οι Αμερικανοί υπερηφανεύονται ότι είναι ένα κοσμικό κράτος, με μια κυβέρνηση διαχωρισμένη από την κυριαρχία οποιασδήποτε θρησκευτικής ομάδας. Στην πραγματικότητα, η Αμερική ήταν πάντα μια έκφραση των απόκρυφων δοξασιών των μυστηριακών σχολών των Illuminati.
Πολιτικό σκάνδαλο με Μπένι
Σε τεράστιο πολιτικό σκάνδαλο έχει εξελιχθεί η ιστορία «μπουγάτσα» έπειτα από την αποκάλυψη ότι το όλο θέμα είχε σχεδιαστεί από τον Μπένι για ιδιοτελείς σκοπούς.
Ο Μπένι όπως είναι γνωστό είναι από την Θεσσαλονίκη και γι΄ αυτό την τυρόπιτα την λέει μπουγάτσα με τυρί και την μπουγάτσα την λέει γλυκιά μπουγάτσα με κρέμα.
Ο υπουργός έχει μεγάλη αδυναμία στην μπουγάτσα με κρέμα. Δεν ξέρει τι κατεβάζει στην καθισιά του. Οπότε για να μην την πληρώνει ακριβά την έβαλε στο 13% ΦΠΑ.
Ενώ την μπουγάτσα με τυρί που την σιχαίνεται την έβαλε στο 23%.
Μετά από την όλη αναταραχή το υπουργείο έβγαλε 237 διευκρινιστικές ανακοινώσεις ώστε να μην υπάρχει καμιά απορία στους επαγγελματίες και τους πελάτες.
Ο Μπένι όπως είναι γνωστό είναι από την Θεσσαλονίκη και γι΄ αυτό την τυρόπιτα την λέει μπουγάτσα με τυρί και την μπουγάτσα την λέει γλυκιά μπουγάτσα με κρέμα.
Ο υπουργός έχει μεγάλη αδυναμία στην μπουγάτσα με κρέμα. Δεν ξέρει τι κατεβάζει στην καθισιά του. Οπότε για να μην την πληρώνει ακριβά την έβαλε στο 13% ΦΠΑ.
Ενώ την μπουγάτσα με τυρί που την σιχαίνεται την έβαλε στο 23%.
Μετά από την όλη αναταραχή το υπουργείο έβγαλε 237 διευκρινιστικές ανακοινώσεις ώστε να μην υπάρχει καμιά απορία στους επαγγελματίες και τους πελάτες.
Μη θυμώνεις
Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
Δεν θυμώνουμε όταν δεν περιμένουμε τίποτε από κανένα. Μπορούμε να μην περιμένουμε τίποτε από κανένα; Τι σημαίνει δεν περιμένω τίποτε από κανένα; Ο στωικός φιλόσοφος Επίκτητος θεωρούσε ως αρετή το να απέχουμε από οτιδήποτε δεσμεύει την ελευθερία μας.
Το ρητό των στωικών είναι το "ανέχου και απέχου". Οι στωικοί πρεσβεύουν ότι δεν πρέπει να ταυτίζει κανείς τα ξένα πράγματα με τα δικά του. Ξένα θεωρούνται αυτά που δεν είναι στη δύναμή μας. Δεν πρέπει να λυπούμαστε αν δεν αλλάζουν κι αν δεν είναι όπως θα θέλαμε να είναι. Πολλά βάσανα προέρχονται από αυτήν την σύγχυση.
Ο Επίκτητος μας λέει να μη θυμώνουμε για κανένα. Η συμβουλή του είναι "να μη δίνεις σημασία σ΄ αυτό", μια θαυματουργική συμβουλή. Για μας τους ορθοδόξους χριστιανούς υπάρχει κάτι πιο βαθύ από τη διάκριση των πραγμάτων σε δικά μας και ξένα. Είναι η αναζήτηση του Θεού. Για μας η ζωή είναι αναζήτηση του Θεού. Για τον ορθόδοξο χριστιανό η διάκριση είναι με κριτήριο την παρουσία του Θεού. Το να μη δίνουμε σημασία σε κάτι δικό μας ή ξένο σημαίνει ότι δεν είναι ο Θεός εκεί. Δε δίνουμε σημασία σε κάτι, αν δεν είναι ο Θεός εκεί.
Δεν θυμώνουμε όταν δεν περιμένουμε τίποτε από κανένα. Μπορούμε να μην περιμένουμε τίποτε από κανένα; Τι σημαίνει δεν περιμένω τίποτε από κανένα; Ο στωικός φιλόσοφος Επίκτητος θεωρούσε ως αρετή το να απέχουμε από οτιδήποτε δεσμεύει την ελευθερία μας.
Το ρητό των στωικών είναι το "ανέχου και απέχου". Οι στωικοί πρεσβεύουν ότι δεν πρέπει να ταυτίζει κανείς τα ξένα πράγματα με τα δικά του. Ξένα θεωρούνται αυτά που δεν είναι στη δύναμή μας. Δεν πρέπει να λυπούμαστε αν δεν αλλάζουν κι αν δεν είναι όπως θα θέλαμε να είναι. Πολλά βάσανα προέρχονται από αυτήν την σύγχυση.
Ο Επίκτητος μας λέει να μη θυμώνουμε για κανένα. Η συμβουλή του είναι "να μη δίνεις σημασία σ΄ αυτό", μια θαυματουργική συμβουλή. Για μας τους ορθοδόξους χριστιανούς υπάρχει κάτι πιο βαθύ από τη διάκριση των πραγμάτων σε δικά μας και ξένα. Είναι η αναζήτηση του Θεού. Για μας η ζωή είναι αναζήτηση του Θεού. Για τον ορθόδοξο χριστιανό η διάκριση είναι με κριτήριο την παρουσία του Θεού. Το να μη δίνουμε σημασία σε κάτι δικό μας ή ξένο σημαίνει ότι δεν είναι ο Θεός εκεί. Δε δίνουμε σημασία σε κάτι, αν δεν είναι ο Θεός εκεί.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)