Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Εγώ λέω "όχι" για λόγους απλής μπακαλικής


Δεν έχω όλα τα στοιχεία που έχουν αυτοί που αποφασίζουν, αλλά πάω με αυτά που έχω.

Δεν θα φτωχύνουμε λιγότερο εάν παραδοθούμε, ούτε θα ζήσουμε καλύτερα εάν πούμε "όχι". Ούτε θα είναι το τέλος του κόσμου η έξοδος από την ευρωζώνη.

Ούτε με ενδιαφέρει να εκβιάσω για να μου δώσουν κάτι καλύτερο. Το firewall το έχουν εγκαταστήσει, μην τρέφουμε
αυταπάτες (και δεν μου αρέσει να εκβιάζω)

Ούτε με ενδιαφέρει να έχω δραχμές, αλλά όπως έχω ξαναπεί, η δραχμή είναι συνέπεια και όχι αυτοσκοπός.

Δεν έχω όλα τα δεδομένα, αλλά όπως τα καταλαβαίνω, και όπως καταλαβαίνω τις συνέπειες, και ενστικτωδώς, εγώ ζητάω "όχι" από τον Σαμαρά, σήμερα, ή όποτε αποφασίσουν. Και ελπίζω, μα τον Θεό, να έχουν προετοιμαστεί, κι αν δεν έχουν προετοιμαστεί είναι άλλη μία προδοτική κίνηση της Πράσινης παρέας.

Κι αν υποχωρήσουν οι ξένοι, και εάν δώσουν την δόση, ακόμα και με "όχι", να μην την πάρουμε. Απλά θα μεταθέσει όλη αυτή την αγωνία μερικούς μήνες. Αν θέλουν οι ξένοι "να δώσουν λεφτά", ας κάνουν ό,τι θα έκανε οποιοσδήποτε μπακάλης που πουλάει σε κάποιον με δανεικά και τον ενθαρρύνει να ψωνίζει με δανεικά, και ανακαλύπτει την τοκογλυφία και λαδώνει την υπηρέτρια να ψωνίζει με δανεικά. Να γράψει την ζημιά του ο μπακάλης, και να πάει στον διάολο, κι αν έχει καλό μπακάλικο, όταν, και εάν έχω λεφτά, θα ξαναψωνίσω.

Και απειλεί ο Γιούνκερ και ο κάθε ψαλιδόκωλος Φράγκος, ότι θα χρεωκοπήσουμε εάν δεν κάνουμε τις μεταρρυθμίσεις που θέλει η Τρόϊκά. Εγώ λέω να κάνουμε μεταρρυθμίσεις 100, και 1.000 φορές πιο σκληρές από αυτές της Τρόϊκα, να ξεφορτωθούμε την σαπίλα 20-25 χρόνων, ΚΑΙ στάση εξωτερικών πληρωμών. Αλλά εμείς, για πάρτη μας.

Και, με συγχωρείτε, δεν κολλάω σε συνθήκες και τέτοια. Αν προτιμούν έχει και "άτακτη".
(αλλά τους χαρίζω την υπηρέτρια!)

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2012/02/blog-post_05.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου