http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2205947 και στο scribd.
Κάτω από φυσιολογικές, ή "ελεύθερες" συνθήκες, κάτι τέτοιο θα με ενθουσίαζε. Είμαι υπέρμαχος των κεφαλαιαγορών, και οπαδός του project finance. Τι καλύτερο από το να αυτοχρηματοδοτείται ένα έργο, από τους χρήστες τους, από αυτούς που το θέλουν και από την δημιουργία μίας νέας αγοράς εργαλείων χρηματοδότησης. Όπου "όλοι" βγαίνουν κερδισμένοι. Ωστόσο οι Γερμανοί απεχθάνονται την "ελευθερία", είναι υπέρ του Κεντρικού Σχεδιασμού, όλα είναι για πάρτη τους (φροντίζουν και τους δικούς τους) και είδαμε πώς εννοούν και την ελευθερία και τις ...κεφαλαιαγορές. Να τα προσέξετε το "ομόλογα έργων". Θα είναι σαν το Κατοχικό Δάνειο. Θα πληρώνουμε εμείς στο μέλλον για υποχρεωτική αγορά "Ευρωπαϊκών" σκουπιδιών, σήμερα. Αλλά θα δώσουν και λίγα χωματουργικά στην Διαπλοκή...
Το αρθράκι της "Ν" και οι δηλώσεις του Γερμανού με έκαναν καχύποπτο, και πίσω από την καχυποψία μου υπάρχει η άποψη ότι δεν υπάρχει τίποτα το ελεύθερο, σε ο,τιδήποτε βγαίνει είτε από την "Ευρωβουλή" (ένα αχυρένιο κατασκεύασμα που εκφράζει βασικά τα Γερμανικά γεωπολιτικά και μερκαντιλιστικά συμφέροντα, με Γαλλική σάλτσα και λίγη Αγγλική αντιπολίτευση και ψευδαίσθηση συμμετοχής από τους διακοσμητικούς λοιπούς).
Να αρχίσω από την δήλωση του κυρίου που είναι Πρόεδρος της ΕΤΕπ: "Δεν βαρύνουν τους προϋπολογισμούς ούτε το δημόσιο χρέος". Μία από τις απάτες της "Ευρώπης" είναι η μεταφορά δημόσιου χρέους σε ιδιωτικό χρέος ή, πιο σωστά, σε off-balance sheet debt. Παράδειγμα: Αν το κράτος δεν έχει λεφτά (από φόρους) να φτιάξει μια Αττική Οδό, φτιάχνει ένα σχήμα όπου η Αττική Οδός χρηματοδοτείται από διόδια -- μέσω Τραπεζών που δανείζουν τα λεφτά, έναντι μελλοντικών εισπράξεων. Και για τον φόβο των ανεπαρκών εισπράξεων, (α) γίνεται περίπου υποχρεωτική η χρήση της Αττικής Οδού, (β) τα διόδια τα ορίζει περίπου η ίδια η Αττική Οδός (ανάλογα με το αν την φτάνουν) και (γ), καλού-κακού δίνει και μία εγγύηση το Δημόσιο, δηλαδή ο φορολογούμενος, ότι τα έσοδα για την εξυπηρέτηση του δανείου (και του κέρδους) θα υπάρχουν. Πού είναι το μεμπτό ή το "λάθος"; Μα μόνο στο εάν η Αττική Οδός ήταν επιθυμητό έργο. Αν μας αρέσει η Αττική Οδός, χαιρόμαστε να την πληρώνουμε. Αν είναι υποχρεωτική πρόκειται για χαράτσι, με προσωπείο.
Προσωπικά και μου αρέσει η Αττική Οδός, αλλά συνήθως πάω από αλλού για να γλιτώσω τα διόδια. Δεν έχω περισσευούμενα για διόδια.
Το ΔΕΝ ΕΧΩ -- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ πρέπει να γίνει σύνθημα κάθε αντιμνημονιακού. Είτε "Δεξιού" είτε "Αριστερού". Σκοτώνει την τραπεζική χρηματοδότηση της κάθε δυσάρεστης αρπαχτής, "εν τω γεννέσθαι". Ειδεμή, θα αναγκάσουν τα ασφαλιστικά ταμεία να αγοράσουν ομόλογα για να χρηματοδότήσουν αιολικά, καλώδια χωματουργικά Σισύφου κλπ. Βρε Ούστ!
archaeopteryxgr.blogspot.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου