Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Πόσοι από εσάς, και πόσοι «Βουλευτές», και πόσοι επιχειρηματίες, ξέρατε ότι οι εκλογές στην ...Σαξονία επηρέασαν το μέλλον σας;


Το θέμα δεν είναι η «είδηση», αυτήν την μάθαμε: Τα δικαιώματα άνθρακα βούλιαξαν και τα δύο λόμπυς οι βιομήχανοι, αφ' ενός, και οι αεριάδες και οι αεριτζήδες (και οι πυρηνικοί) αφ' ετέρου, διαφωνούν για το πρακτέο. Το θέμα είναι ότι οι εκλογές στην Κάτω Σαξονία (τι και πού είναι η «Κάτω Σαξονία»;) θα επηρεάσουν εμένα, την τσέπη μου, την ΔΕΗ, την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας μου κλπ. Με συγχωρείτε, αλλά από πού κι ως πού;

Επικράτησε οριακά κάποιος Philipp Rösler (ποιός είναι πάλι αυτός; εγώ τον ξέρω μόνο επειδή ήθελε να μας χώσει φωτοβολταϊκά με το Helios), που σημαίνει ότι δεν θα παραιτηθεί από Υπουργός Οικονομικών (μα ο Στουρνάρας δεν είναι;) και επειδή είναι κατά της διοικητικής απόσυρσης δικαιωμάτων άνθρακα (έεε...; τι είναι αυτά;), αυτό με κάνει ενστικτωδώς να συμπαθώ το FDP, μόνο που δεν μου πέφτει λόγος γιατί εγώ ζω στο Περιστέρι, και δεν έχουμε FDP στο μενού μας, και η θεία μου η Ζαχάρω στο χωριό, που κρυώνει γιατί είναι άφραγκη, δεν έχει καν ιδέα για το όλο θέμα.

Και είμαι σίγουρος ότι όχι μόνο η θεία μου στο χωριό δεν έχει ιδέα, αλλά και η πλειοψηφία των «βουλευτών» της λεγόμενης Βουλής, ούτε έχει ιδέα, ούτε έχει άποψη, για να μην πω για όσους εστιάζονται σε μετανάστες, σκύλους και γάτες (ένθεν και ένθεν του πολιτικού φάσματος).

Προφανώς κάποια κλίκα στην Ελλάδα ξέρει, και ήξερε, τι γίνεται. Κάτι τυπάκοι που εμφανίστηκαν σε Διοικητικά Συμβούλια Μουσείων και Ιδρυμάτων και ΜΚΟ (που είχαν χορηγίες από την Ζήμενς ή την Όσραμ), κάτι επιχειρηματίες και πολιτικοί που πάνε σε δήθεν μυστικιστές Λέσχες, σίγουρα 3-4 εκλεκτοί του Ελληνογερμανικού επιμελητηρίου, ίσως και κανένας γλείφτης Ευρωβουλευτής. Αλλά δεν μου το είπαν, και θα έλεγα το απέκρυψαν, γιατί ξέρω ποιοί δεν τα είχαν καταλάβει όλα αυτά, είτε επειδή ντρεπόταν, ή θεώρησαν ότι δεν πρέπει να μας νοιάζει (μα πώς είναι δυνατόν να μην μας νοιάζει ένας φόρος που πέρα από τα προσωπικά, αποτελειώνει την εγχώρια βιομηχανία;), ή το πιθανότερο έκαναν λίγο insider trading έμμεσο ή άμεσο επί του θέματος, και «έκριναν» ότι δεν χρειάζεται να ξέρουμε, αν και εμείς θα είχαμε τον λογαριασμό! Ίσως για αυτό!

Ήμουν αδιάφορος για το Ευρωπαϊκό εγχείρημα μέχρι που είδα ότι πουλάει κοροϊδία, είναι εντελώς αντι-Δημοκρατικό, με κάθε ερμηνεία της λέξης, αριστερή ή δεξιά (λάθος και αποπροσανατολιστικοί αυτοί οι όροι, πλέον), η Πράσινη Απάτη να' ναι καλά, που μού άνοιξε τα μάτια. Εκτός εάν γίνω τηλεοπαδός του FDP, για να παριστάνω ότι ανήκω και εγώ κάπου, όπου δεν ψηφίζω.

spiegel.de
thegwpf.org

archaeopteryxgr.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου