Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Πώς σκέφτονται όσοι δεν σκέφτονται

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

- Πώς σκέφτονται όσοι δεν σκέφτονται και υπακούν τυφλά σε ό,τι τους διατάζουν οι τοκογλύφοι; Δεν βλέπουν ότι οι τοκογλύφοι δεν νοιάζονται, αν ψοφήσει η αγελάδα που αρμέγουν;

- Νομίζω πως εξαρτάται από το πώς βλέπουν την εκλογή τους. Αν βλέπουν την εκλογή τους ως επιτυχία, είναι φυσικό να σκέφτονται πώς θα την διατηρήσουν. Βρίσκονται μπροστά στο δίλημμα ή να υπακούσουν ή να χάσουν την επιτυχία τους.

Αν υπάρξει ποτέ εκλεγμένος που βλέπει την εκλογή του σαν τον μεγαλύτερο εχθρό του, αυτός μπορεί να πει στους τοκογλύφους όχι.

Μια φορά πήγε κάποιος μοναχός να λάβει την ευλογία κάποιου αγίου γέροντα σε ένα μοναστήρι και απογοητεύθηκε όταν είδε ότι κοιμόταν επάνω σε στρώμα, ενώ αυτός κοιμόταν καταγής και είχε νερό να πλένεται, ενώ αυτός δεν είχε.

- Γιατί σκανδαλίζεσαι; τον ρωτάει ο Γέροντας. Πού κοιμόσουν πριν γίνεις μοναχός;

- Ήμουν βοσκός και κοιμόμουν καταγής, είπε ο μοναχός.

- Εγώ ήμουν πρίγκηπας. Γιατί σε σκανδαλίζει πού κοιμούμαι επάνω σε στρώμα και έχω λίγο νερό να δροσίζω τα πόδια μου;

moschoblog.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου