Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Η Κοίμησις της Θεοτόκου

Άρθρο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1851 – 1911), που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Εφημερίς στις 15 Αυγούστου 1887.

Μία των γλυκυτέρων και συμπαθεστέρων εορτών του χριστιανικού κόσμου είναι και η Κοίμησις της υπεραγίας Θεοτόκου, ην σήμερον εορτάζει η Εκκλησία. Ευθύς από των πρώτων μ.Χ. αιώνων, έξοχος υπήρξεν η τιμή και ευλάβεια, ην απένεμον οι χριστιανοί προς την Παρθένον Μαρίαν. Αλλ’ η σημερινή εορτή είναι η κατ’ εξοχήν μνήμη της Θεοτόκου, άτε την Κοίμησιν αυτής υπόθεσιν έχουσα.

Οι έμποροι της ΦΡΙΚΗΣ…

Μια κυβέρνηση που αποτελεί τον κυνικό εντολοδόχο του 4ου Ράιχ και τον εμπορομεσίτη της τοκογλυφικής ληστείας, μοιραία κατασκευάζει νέα και ποικίλα ψεύδη και μύθους και τα εμπορεύεται και αυτά.

Ένα τέτοιο ψεύδος και νέος μύθος είναι το "πρωτογενές πλεόνασμα".

Είναι φρενοβλάβεια αυθάδειας του ψεύδους και του κυνισμού το να μιλάει μια κυβέρνηση για «πρωτογενές πλεόνασμα»:

α) Όταν έχει καταστρέψει ολοκληρωτικά την ελληνική κοινωνία και την έχει ρίξει στα τάρταρα της χρεοκοπίας, σε μια ΦΡΙΚΗ δίχως ΤΕΛΟΣ…

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Λουγκουζί της Ουγκάντας! Ένα Ορθόδοξο χωριό γεννιέται!

Όπως γνωρίζετε η προσπάθειά μας συνεχίζεται στον Αφρικανικό αμπελώνα του Χριστού στην Ουγκάντα και με τη χάρη του Θεού επεκτείνεται. Θα θέλαμε να σας κάνουμε και πάλι κοινωνούς αυτής της δραστηριότητός μας αφού τρόπο απλό και ταπεινό αποτελείτε και σεις σημαντικό κομμάτι αυτής της διακονίας.

Το Σάββατο 13 Ιουλίου βαπτίσαμε ανάμεσα στις μπανανιές και τα καφεόδεντρα 89 ανθρώπους, άνδρες, γυναίκες και πολλά παιδιά!!! Την επόμενη μέρα λειτουργήσαμε στο χωριό και κοινώνησαν όλοι οι νεοφώτιστοι. Τους μάθαμε πως θα κοινωνούν, πως θα κάνουν το σταυρό τους, πως θα παίρνουν αντίδωρο. Ήταν συγκλονιστικό να βλέπεις ανθρώπους να τα ακούν πρώτη φορά και να τα πραγματοποιούν με μεγάλο σεβασμό και ευλάβεια. Και τις επόμενες Κυριακές λειτουργήσαμε στο χωριό και ξεκινήσαμε κατήχηση για τη Θεία Λειτουργία. Τα μικρά παιδιά συνέχισαν το κατηχητικό τους με τον Χριστοφόρο και βέβαια τις ζωγραφιές τους.

Παιδικός σταθμός «ο μαρξιστούλης»

Καλώς ή κακώς, άπαντες έχουμε περάσει από την παιδική ηλικία. Ολόκληρη η ανθρωπότητα, σε όλες τις ιστορικές περιόδους της, σε όλες τις ηπείρους, έχει διατελέσει «παιδί». Η διαχρονική εμπειρία από τη μικρή ηλικία μαρτυρά ότι ένας μπόμπιρας μπορεί να χαρεί με το παραμικρό. Ενα άδειο κουτάκι αναψυκτικού, μια μπάλα, ένας χρυσοκάνθαρος, του οποίου θα δεθεί το ένα ποδάρι με κλωστή, ή μια κουκλίτσα αρκούν για να γεμίσουν τις ώρες των χαριτωμένων υπάρξεων με ξέφρενη χαρά και διασκέδαση. Τώρα πια που υπάρχουν οι υπολογιστές, τα κινητά, η τηλεόραση και οι παιχνιδομηχανές, οι αφορμές παιχνιδιού έχουν πληθύνει σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό. Ολα μπορεί να τα κάνει με ενθουσιασμό ένας μικρούλης ή μια μικρούλα - εκτός από τα πολύ βαρετά, τα αφόρητα κατσούφικα. Είθισται «βαρετά» να φαντάζουν το σχολείο και το μάθημα. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη χειρότερα ενδεχόμενα για τους παίδες: ένα από αυτά είναι κομμουνιστική κατασκήνωση, μετά «διαφωτίσεως»! Να μην έχεις κλείσει τα 10 και να σε τραβολογάνε οι δικοί σου να ακούς τον Κουτσούμπα! Ακόμα κι ο Μαρξ θα γινόταν έξαλλος με αυτό.

Εσκεμμένη υπανάπτυξη των φτωχών

nationalreview.com
Έχω σπαταλήσει αρκετή φαιά ουσία για να αποδείξω κάτι που γνωρίζω, και που γνωρίζει κάθε μη κόπανος, που έχει ασχοληθεί με ενεργειακά και σκαμπάζει λίγη αριθμητική: Οι ΑΠΕ (αιολικά και φωτοβολταϊκά) δεν έχουν σχέση με ηλεκτροδότηση. Έχουν σχέση με την εσκεμμένη και μεθοδευμένη αύξηση της τιμής του ρεύματος στις ανεπτυγμένες χώρες (κάτι που εξ ορισμού ταυτίζεται με ύφεση και αποβιομηχάνιση), που όμως εάν μπορέσει το αόρατο μαύρο χέρι να το επιβάλει σε όλους, και τις λεγόμενες αναπτυσσόμενες χώρες, με τα φθηνά εργατικά, είναι εγγύηση ότι (α) θα τις κρατήσει υπανάπτυκτες, (β) θα τους εξουδετερώσει οποιοδήποτε συγκριτικό πλεονέκτημα ανταγωνιστικότητας, και (γ) θα καταστείλει την ζήτηση για συμβατική ενέργεια, βασικά για πετρέλαιο.

Ο Θεός μας δεν είναι Θεός ισότητας!

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

Ο Θεός δεν είναι Θεός ισότητας, αλλά Θεός αγάπης.

Η ισότητα θα απέκλειε όλο το δίκαιο και όλη την αγάπη, θα απέκλειε όλο το ήθος.

Ο άνδρας αγαπά την γυναίκα του λόγω ισότητας; Και η μάνα αγαπά το παιδί της λόγω ισότητας; Και ο φίλος αγαπά τον φίλο λόγω ισότητας;

Η ανισότητα είναι η βάση του δικαίου και υποκινητής της αγάπης.

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Η φιλανθρωπία... ξεκουράζεται!!!

Τον Αύγουστο οι φιλάνθρωποι των μη κυβερνητικών οργανώσεων κάνουν διακοπές. Η φιλανθρωπία κουράζει πολύ και οι σκληρά εργαζόμενοι εγκέφαλοι των σύγχρονων δουλεμπορικών οργανώσεων, έχοντας εισπράξει ένα εξαιρετικό ποσόν από την μεσιτεία τους σκέφτηκαν να ενισχύσουν τον τουρισμό. Διότι για μια φιλανθρωπία ζουν οι άνθρωποι.

Διακοπές λοιπόν με ήσυχη την συνείδηση και ελαφριά τη καρδία! Συσσίτια τέλος από Σεπτέμβρη και βλέπουμε, διότι αν η μίζα μειωθεί θα το ξανασκεφτούν.

Χιλιάδες οικογένειες ζουν από τα συσσίτια αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, όπως δεν έχει σημασία ότι τα παιδιά που δουλεύουν-ενοικιάζονται από τις ΜΚΟ είναι απλήρωτα.
Η φιλανθρωπία θέλει θυσίες, όχι των φιλάνθρωπων των άλλων! Όχι να χαραμίσουν τον Αύγουστο τους για ένα συσσίτιο, μπορούν να αντέξουν την πείνα οι Έλληνες.