Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Αξιοκρατία...

Ονομάζομαι Μαρία Δ. και είμαι αναπληρώτρια Δασκάλα. Διδάσκω σε επαρχιακή πόλη αν και η καταγωγή μου είναι από την Αθήνα όπου και διαμένουν οι γονείς μου. Αστική και πολύτεκνη οικογένεια με οικονομικά προβλήματα όπως και τόσες άλλες. Αναγκάζομαι να πληρώνω ενοίκιο με αποτέλεσμα να επιβαρύνω την οικογένεια μου, αν και περνάμε δύσκολες καταστάσεις.
Όλα κυλούσαν ήρεμα μέχρι που έμαθα για μια συνάδελφο μου και βγήκα από τα ρούχα μου.
Συνδικαλίστρια από την Σχολή (με την ΠΑΣΠ βέβαια), Πρόεδρος του Συλλόγου Φοιτητών και υπεύθυνη της ΠΑΣΠ της Σχολή μας.

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το ΠΑΣΟΚ στο Δήμο Αγίου Δημητρίου όπου και διαμένει.

Μεγαλοσυνδικαλιστής ο μπαμπάς της στην ΠΑΣΠ Δασκάλων

(Τι άλλα προσόντα θέλει κανείς)

Η συγκεκριμένη συναδέλφισσα προσελήφθη όπως και εγώ αρχή της χρονιάς στο Μενίδι ως αναπληρώτρια . Βέβαια η εν λόγω κυρία δεν έκατσε και πολύ εκεί.

Προφανώς έπρεπε να διεξάγει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προεκλογική της εκστρατεία χωρίς έξοδα ή σπατάλη χρόνου για τις μετακινήσεις στο Μενίδι. (που να την έπαιρναν στη Σπάρτη.) Δεν πειράζει ας πληρώνει ο δικός μου ο μπαμπάς που δεν είναι συνδικαλιστής..

Φρόντισε και έφυγε(κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από πουθενά) και διδάσκει δίπλα στο σπίτι της.

Αυτή είναι η αξιοκρατία που ευαγγελίζεται η νέα Υπουργός ;

Αυτές είναι οι αξίες που οραματίζεται ο Πρωθυπουργός της χώρας;

Έτσι αντιλαμβάνονται το Συνδικαλισμό;

Η Ισότητα και η δικαιοσύνη είναι σε αυτούς άγνωστες λέξεις;

Λυπάμαι και ντρέπομαι που ζώ σε μία χώρα στην οποία επιβιώνουν οι λαμογιές τα βύσματα και η αναξιοκρατία. Πού είναι η αξιοπρέπεια, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, την επιβίωση του εις βάρος των άλλων.

Αυτοί μας αξίζουν..

Ελπίζω η συγκεκριμένη καταγγελία να μην πέσει στο κενό και στα αζήτητα κάποιου γραφείου . Ας κάνετε έστω και μια φορά αυτό που πρέπει για την αποκατάσταση της Δικαιοσύνης..
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_8991.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου