Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Ο πειρασμός του φόβου

1. Αν φοβηθώ θα παραδώσω τον εαυτό μου στον Ιησού για να με ελευθερώσει από το φόβο μου.

2. Δεν θα αφήσω το φόβο μου να με κάνει σκλάβο του και να με βασανίζει.

3. Θα εξομολογηθώ για να έχω παρρησία να ζητήσω από τον Ιησού να με ελευθερώσει από το φόβο μου.

4. Η εξομολόγησή μου είναι το πρώτο βήμα. Το δεύτερο βήμα είναι η παράδοση του εαυτού μου στο θέλημα του Θεού: Γυμνός ήρθα γυμνός θα απέλθω. Νά ΄ναι ευλογημένο το όνομα του Θεού!

5. Όταν μας βρίσκει ο πειρασμός να εξομολογούμαστε για να έχουμε παρρησία και να αφηνόμαστε στο θέλημα του Θεού. Αν θέλει ο Θεός να συμβεί αυτό που φοβούμαστε ας γίνει το θέλημα του Θεού.

6. Δεν είναι προσωπική μου υπόθεση αυτό που φοβάμαι. Όταν αφήνω τον εαυτό μου στα χέρια του Θεού αυτό που φοβάμαι είναι υπόθεση του Θεού.

7. Στη σκέψη ότι είμαι στα χέρια του Θεού δεν φοβάμαι.

moschoblog.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου