Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Η δυσκολία του να μην κάνουμε τίποτα

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Γιατί είναι δύσκολο να μην κάνουμε τίποτα; Ο Πασκάλ λέει πως όλη η τραγωδία της ανθρωπότητας οφείλεται στο ότι δεν μπορούμε να μείνουμε στο δωμάτιό μας ούτε τρία λεπτά της ώρας χωρίς να κάνουμε τίποτα.

Γιατί είναι δύσκολο να μην κάνουμε τίποτα; Έχει σχέση με τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες, με τον άγριο Ποσειδώνα που τους κουβαλάμε εντός μας; Μήπως επειδή τους φοβούμαστε;

Ο Καβάφης λέει, πως δεν τους φοβάσαι, αν δεν τους κουβαλάς εντός σου.

Πώς γίνεται να μην τους κουβαλάμε εντός μας;

Ο Ίγκμαρ Μπέργκμαν λέει πως αν βρεθεί κάποιος να μας αγαπήσει όπως είμαστε, θα μπορέσουμε και εμείς να δούμε τον εαυτό μας, που σημαίνει ότι τα άγρια θηρία μέσα μας, δεν θα τα φοβούμαστε πια.

Ο Ιησούς μας αγαπάει όπως είμαστε. Από τον Ιησού ζητάμε στην προσευχή να εξαλείψει το ανόμημά μας. ¨Εξάλειψον το ανόμημά μου. Επί πλείον πλύνον με από της ανομίας μου και από της αμαρτίας καθάρισόν με ότι την ανομία μου εγώ γινώσκω και η αμαρτία μου ενώπιόν μου εστί δια παντός. Σοι μόνω ήμαρτον και το πονηρόν ενώπιόν σου εποίησα.

moschoblog.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου