90 χρόνια δεν είναι αρκετά για να σβήσουν από την μνήμη τις φλόγες που ισοπέδωσαν κυριολεκτικά την Σμύρνη. Η Σμύρνη δεν υπάρχει πια. Αυτό που βρίσκεται σήμερα στην θέση της δεν είναι η Σμύρνη, είναι μια άλλη πόλη, που έχει πολύ λίγη σχέση με ότι προϋπήρχε. Είναι μια πόλη, προπύργιο του κεμαλισμού, η οποία δεν θυμίζει σε τίποτα την «πόλη των απίστων» (Γκιαούρ Ιζμιρ, όπως την έλεγαν οι Τούρκοι), είναι μια πόλη της μισαλλοδοξίας, είναι μια πόλη του μίσους και της βίας, είναι μια πόλη που δεν θυμίζει σε τίποτα την Σμύρνη πριν το 1922.
Κανονικά θα έπρεπε να είχε ένα άλλο όνομα, για παράδειγμα Κεμάλ Σεχίρ, για να θυμίζει ποιος την κατέστρεψε και την ξανάχτισε σύμφωνα με τα δικά του μέτρα. Ωστόσο δεν το έκαναν, δεν άλλαξαν το όνομα γιατί προφανώς ήθελαν και η νέα πόλη να κρατήσει κάτι από την λάμψη της παλιάς. Μάταια όμως, δεν το πέτυχαν.
Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012
Στρασβούργο - Ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων: Ο εργοδότης έχει το δικαίωμα να απαγορεύει στον υπαλληλό του να φορά Σταυρό!!!
Xθές (4/9/2012) το Eυρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων "Δικαιωμάτων", απεφάνθη σχετικά με το αν ένας εργοδότης έχει το "δικαίωμα" να καταπατά το επίσης ανθρώπινο δικαίωμα του χριστιανού υπαλλήλου του, να έχει κρεμασμένο στον λαιμό του τον Τίμιο Σταυρό.
Με βάση λοιπόν την ευρωσιωνιστική αντίληψη για το τί σημαίνει "ανθρώπινο δικαίωμα", το προαναφερθέν δικαστήριο αποφάσισε ότι ο εργοδότης έχει κάθε δικαίωμα να απολύσει τον υπάλληλο που θα επιμείνει να "προκαλεί τους πελάτες" φορώντας το ιερό σύμβολο του Τιμίου Σταυρού.
Με βάση λοιπόν την ευρωσιωνιστική αντίληψη για το τί σημαίνει "ανθρώπινο δικαίωμα", το προαναφερθέν δικαστήριο αποφάσισε ότι ο εργοδότης έχει κάθε δικαίωμα να απολύσει τον υπάλληλο που θα επιμείνει να "προκαλεί τους πελάτες" φορώντας το ιερό σύμβολο του Τιμίου Σταυρού.
Αναβλήθηκε για το 4102, ...συγγνώμη ...2014, η φορολόγηση των ελληνικών καταθέσεων στην Ελβετία...
Αναβλήθηκε για το 2014 η υπογραφή της συμφωνίας φορολόγησης ελληνικών καταθέσεων. Όπως διευκρίνισε εκπρόσωπος του ελβετικού υπουργείου Οικονομικών, η συμφωνία δεν είναι δυνατό να ολοκληρωθεί εντός του 2013, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο πρώτος χρόνος εφαρμογής της συμφωνίας θα είναι το 2014.
Το υπουργείο Οικονομικών, από την πλευρά του, δεν σχολίασε την τοποθέτηση του εκπροσώπου του ελβετικού ΥΠΟΙΚ, ωστόσο κύκλοι του ΥΠΟΙΚ έκαναν λόγο γενικώς και αορίστως για «συζητήσεις και διαβουλεύσεις σε εξέλιξη».
Το υπουργείο Οικονομικών, από την πλευρά του, δεν σχολίασε την τοποθέτηση του εκπροσώπου του ελβετικού ΥΠΟΙΚ, ωστόσο κύκλοι του ΥΠΟΙΚ έκαναν λόγο γενικώς και αορίστως για «συζητήσεις και διαβουλεύσεις σε εξέλιξη».
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012
Ο φασισμός της νεωτερικότητας σκοτώνει
![]() |
| Σεπτέμβριος 1937. Επίσκεψη του «Ντούτσε» στη Γερμανία. Από αριστερά: Κάιτελ, Μουσολίνι, Χίτλερ, Δρ. Μορέλ (ο γιατρός του Χίτλερ), Μπόρμαν, Γκέρινγκ, Χίμλερ, Ες και Μπρούκνερ (υπασπιστής του Χίτλερ). |
Πρόκληση από το ΚΚΕ: Δήλωσε μηδενικά έσοδα από τις εισφορές των μελών του
Την πάγια τακτική του να παραβιάζει την εκλογική νομοθεσία επανέλαβε στις δυο πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας το οποίο και δήλωσε μηδενικά έσοδα από τις εισφορές των μελών του.
Αν και διαφήμιζε την οικονομική εξόρμηση των στελεχών του ανά την Ελλάδα μέσω του Ριζοσπάστη, το ΚΚΕ άφησε... λευκά τα κουτάκια που αφορούν τα έσοδα του από τις συγκεκριμένες πηγές στην έκθεση των εκλογικών του δαπανών. Τα συνολικά έσοδα του κόμματος άγγιζαν το 1.189.079 ευρώ, εκ των οποίων το 1.095.367 προέρχεται από την κρατική επιχορήγηση.
Αν και διαφήμιζε την οικονομική εξόρμηση των στελεχών του ανά την Ελλάδα μέσω του Ριζοσπάστη, το ΚΚΕ άφησε... λευκά τα κουτάκια που αφορούν τα έσοδα του από τις συγκεκριμένες πηγές στην έκθεση των εκλογικών του δαπανών. Τα συνολικά έσοδα του κόμματος άγγιζαν το 1.189.079 ευρώ, εκ των οποίων το 1.095.367 προέρχεται από την κρατική επιχορήγηση.
Μήπως ο συμβιβασμός για την Siemens είναι πρόβα και για τις αποζημιώσεις;
![]() |
| weltvertrag.org |
Το μεταπολεμικό θαύμα της Γερμανίας οφείλεται βασικά στον Ψυχρό Πόλεμο. Ο φόβος της Δύσης για τους Σοβιετικούς. Λες και δεν ήταν εν μέρει δημιούργημα των Γερμανών του Α' ΠΠ οι Σοβιετικοί, για να κλείσει το Ανατολικό μέτωπο. Βέβαια τα πράγματα δεν είναι μονοσήμαντα ούτε ελέγχονται πάντα, ή 100%, αλλά... Αυτός ο φόβος της Δύσης, όχι αδικαιολόγητος, αλλά άγνωστο πόσο καλλιεργημένος, ρύθμισε τα χρέη της Γερμανίας, περί το1953, όχι όμως όλα:
Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012
Πανηγυρισμοί στην ελληνική Θράκη για τη Μικρασιατική Καταστροφή!
Απίστευτη πρόκληση από την προξενοφυλλάδα της Κομοτηνής «Μπιρλίκ», που εξέδωσε πανηγυρική ανακοίνωση για την επέτειο της 30ής Αυγούστου 1922! Ως πότε επιτέλους θα ανεχόμαστε όλα αυτά τα τουρκόψυχα φασιστόμουτρα που εξεμούν καθημερινά πάνω στην Ιστορία μας και τους τάφους των παππούδων μας;
Μία πραγματικά απίστευτη πρόκληση, εξαιρετικά ενδεικτική της απόλυτης πλέον αποθράσυνσης όλων αυτών των κοπριτών που δρουν στην περιοχή μας ως απροκάλυπτα όργανα της φασιστικής Τουρκίας, σημειώθηκε πριν από λίγες μέρες στην Κομοτηνή. Μόνο που αυτή τη φορά η γνωστή πρακτοράντζα που – υπό την ονομασία Ιλχάν Ταχσίν - παριστάνει (με τη…φιλική συμμετοχή του Προξενείου) τον διευθυντή της τοπικής τουρκοφυλλάδας «Μπιρλίκ», ξεπέρασε ακόμη και τα δικά του (ούτως ή άλλως ευρύτατα) όρια.
Μία πραγματικά απίστευτη πρόκληση, εξαιρετικά ενδεικτική της απόλυτης πλέον αποθράσυνσης όλων αυτών των κοπριτών που δρουν στην περιοχή μας ως απροκάλυπτα όργανα της φασιστικής Τουρκίας, σημειώθηκε πριν από λίγες μέρες στην Κομοτηνή. Μόνο που αυτή τη φορά η γνωστή πρακτοράντζα που – υπό την ονομασία Ιλχάν Ταχσίν - παριστάνει (με τη…φιλική συμμετοχή του Προξενείου) τον διευθυντή της τοπικής τουρκοφυλλάδας «Μπιρλίκ», ξεπέρασε ακόμη και τα δικά του (ούτως ή άλλως ευρύτατα) όρια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



