Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Η παρατράπεζα της τράπεζας

Έχει πλάκα η ιεράρχηση των ειδήσεων στα ελληνικά ΜΜΕ. Για παράδειγμα, κάνουν πρωτοσέλιδο τα εμβάσματα δημοσίων υπαλλήλων ή τη φοροδιαφυγή του φημισμένου πλέον… τυροπιτά, αλλά όταν πρόκειται για κομπίνες που έχουν πρωταγωνιστές μεγάλα παρατραπεζικά κυκλώματα, η είδηση κάπου χάνεται.

Πριν 2 μέρες το ΣΔΟΕ ανακοίνωσε μερικές «περίεργες» υποθέσεις. «Περίεργες» επειδή αποκαλύφθηκε ότι κάποιοι άνθρωποι που μέσω των τραπεζικών τους λογαριασμών εμφανίζονταν ως φοροφυγάδες ήταν τελικά ανυποψίαστοι πολίτες και εντελώς άσχετοι με το έγκλημα.

Δεν είναι ο άνθρωπος φερέγγυος αλλά ο Θεός

Το ζήτημα της υπάρξεως του Θεού και της Θείας του Οικονομίας θα καταστρεφόταν αν εξαρτιόταν από τους λόγους μου και από τις δικές σας συνήθειες.

Αλλά το ζήτημα του Θεού, ανεξάρτητα απ' όλους εμάς θα πετύχει και θα νικήσει.

Εκείνος του οποίου τα χρόνια δεν έχουν αριθμό και η οντότητά του δεν έχει αρχή και τέλος δεν μπορεί να αφήσει το «επίγειο σπίτι» του στις διαθέσεις μας, στα αδύναμα δημιουργήματά του, των οποίων η αρχή και το τέλος σχεδόν συναντιόνται σε ένα σημείο και των οποίων η οντότητα είναι μία κουκκίδα.

Δεν είναι ο άνθρωπος φερέγγυος αλλά ο Θεός και πιστός εγγυητής της Βασιλείας της αγάπης στη γη...

ΚΚΕ: Το κόμμα που επιδιώκει δικτατορία

Όποιος δεν αγοράσει κουπόνια του
ΚΚΕ θα έχει να κάνει μαζί μου!
(To απροκάλυπτα αντιδημοκρατικό καταστατικό του ΚΚΕ αποδεικνύει ότι η «Δικαιοσύνη» στην Ελλάδα είναι λέξη κενή περιεχομένου. Ένα πρόσχημα, θεσμικό κέλυφος για να προσφέρεται στις δυνάμεις που δυναστεύουν τον ελληνικό λαό η επίφαση της νομιμότητας. Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να κρίνεται νόμιμη η λειτουργία ενός κόμματος που έχει ως καταστατικό σκοπό τη δικτατορία του προλεταριάτου. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι εμείς, η Κούβα και η Β. Κορέα ανήκουμε, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, στο σιδηρούν παραπέτασμα - ακόμα και μετά την εξαΰλωσή του!)

Αν έχετε παράξενα γούστα, μπορείτε να κάνετε μια βόλτα στην ιστοσελίδα του ΚΚΕ. Αν δεν ξέρετε τι είναι το ΚΚΕ, να ενημερωθείτε ότι: είναι το μοναδικό κόμμα στον γαλαξία που δεν έχει καταδικάσει τα παλαβά που γίνονται στη Βόρειο Κορέα, διότι, όταν και αν μπορέσει, μάλλον θα αποπειραθεί να κάνει τα ίδια. Και αν δεν το πιστεύετε, θα σας κάνει καλό η τσάρκα στα κόκκινα λημέρια του ίντερνετ. Εκεί, στη διεύθυνση http://www.kke.gr/taytothta/, θα βρείτε το καταστατικό του κόμματος που λέει:

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Η συνήθεια των αγίων


Αυτή είναι η συνήθεια των αγίων.

Εάν κάνουν κάτι κακό, το δημοσιεύουν και κάθε μέρα θρηνούν.

Όταν όμως κάνουν κάτι γενναίο, το αποκρύπτουν και δεν μιλούν καθόλου γι’ αυτό.

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Δικανική αντίληψη

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

Δικανική αντίληψη σημαίνει ότι πάνω από όλα είναι η δικαιοσύνη, εκείνη που διακρίνει σε δίκαιο και σε άδικο, σε δικαίους και αδίκους, σε καλούς και σε κακούς. Ακόμα και στην οικογένεια αυτό που προέχει είναι το ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο. Δικανική αντίληψη των πραγμάτων έχει ο δυτικός κόσμος.

Η αντίληψη αυτή συνάδει με την βουλησιαρχία του δυτικού κόσμου. Όταν η ζωή θεωρείται κυνήγι της ευτυχίας, χωρίς να ελευθερωθούμε πρώτα από την ιδιοτέλεια, αυτό που μένει, για να αποφύγουμε τις αιώνιες συγκρούσεις είναι να αναζητάμε ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο. Ποιος τηρεί το Νόμο και ποιος δεν τον τηρεί.

Αντιπροσωπευτική δημοκρατία για ραγιάδες.

Ολόκληρο το πολιτικό προσωπικό ομνύει στον κοινοβουλευτισμό, δηλαδή στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία, όπου ο λαός υποτίθεται ότι εκπροσωπείται στο Κοινοβούλιο από τους εκπροσώπους του. Όποιος τολμήσει να αμφισβητήσει αυτό το πολίτευμα, γίνεται αυτόματα το μαύρο πρόβατο της προπαγάνδας και ο αποδιοπομπαίος περιθωριακός του συστήματος. Όμως, για να μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, ας δούμε ποιος εκπροσωπεί ποιόν.

Το 1% των Ελλήνων κατέχει το 56,1% της Ελλάδας και το 10% κατέχει περίπου το 87% της χώρας. Αυτό το 10% λοιπόν (που είναι κι αυτό που μάλλον δεν πρόκειται να πολεμήσει αν η Ελλάδα αντιμετωπίσει κάποιο κίνδυνο) μπορεί να λέει με κάποιο βαθμό αλήθειας ότι εκπροσωπείται στο Κοινοβούλιο. Όμως το υπόλοιπο 90% το οποίο κατέχει μόνο το 13% της χώρας, δηλαδή κατέχει κάποιο ή κάποια μικρά ακίνητα ή ζει στη φτώχεια (και είναι αυτό που θα πολεμήσει όταν παραστεί ανάγκη), ποιος το εκπροσωπεί και τι νόημα έχει η εκπροσώπησή του στο Κοινοβούλιο;

Καλιγούλας: ο ΓΑΠ της αρχαιότητας...

Η Ιστορία κάνει φάρσες!
Διαβάζοντας έστω και ετεροχρονισμένα το κορυφαίο ιστορικό μυθιστόρημα του Robert Graves "Εγώ, ο Κλαύδιος",
...το blog ανακάλυψε απίστευτες ομοιότητες με την σημερινή πολιτική κατάσταση.
Αυτό βέβαια δεν είναι ούτε ευχάριστο, ούτε αισιόδοξο, εφ' όσον πράγματα που παρέμειναν τα ίδια πάνω από δύο χιλιάδες χρόνια, πώς περιμένουμε εμείς να τα αλλάξουμε σε μία-δύο γενιές;

Περιγράφοντας λοιπόν ο Κλαύδιος (δια στόματος Graves) τον προηγούμενο από αυτόν αυτοκράτορα και ανηψιό του, Καλιγούλα και τα πεπραγμένα του,
...λέει πως ο ο κατ' ουσίαν τρελός αυτοκράτορας ήταν ουσιαστικά αστοιχείωτος, με ξερές μόνον γραμματικές γνώσεις ελληνικών,
...και πως κυκλοφορούσε στα ανάκτορα και στην Αγορά ντυμένος με αμφίεση Ολύμπιου θεού, άλλου το πρωί, άλλου το απόγευμα κι άλλου το βράδυ!
Έτσι κι ο "δικός" μας ΓΑΠ κυκλοφορούσε άλλοτε ως ποδηλάτης, άλλοτε σαν δρομέας κι άλλοτε ως θαλασσοπόρος!