Εκεί που όλα έδειχναν τις Red Bull να κυριαρχούν και επί Κορεατικού εδάφους, κάνοντας μάλιστα το 1-2 στην διαδικασία της pole position, αυτές δεν κατάφεραν να πάρουν ούτε βαθμό με τους Φέτελ και Γουέμπερ να μην τα καταφέρνουν στην βρεγμένη και λασπωμένη Auto Valley . Παράλληλα οι τιφόζοι βρίσκονται πλέον σε μία νιρβάνα τίτλου, βλέποντας τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι στην κορυφή της Βαθμολογίας με 231 βαθμούς, αφήνοντας πίσω τον Γουέμπερ με 220 και τον Φέτελ με 218.
Ο Αλόνσο εφαρμόζοντας την απλοϊκή στρατηγική της υπομονής και ασκώντας κατά περιόδους πίεση στον πρωτοπόρο Φέτελ, ξέροντας ότι ψυχολογικά επηρεάζεται έντονα, πήρε μία νίκη -ίσως και τίτλου- χωρίς να χρειαστεί να προσπεράσει καμία από τις Red Bull, αφού ο Γουέμπερ με ένα λάθος στον 19ο γύρο εγκατέλειψε όπως και ο Φέτελ που προδόθηκε από τον κινητήρα της Renault στον 45ο γύρο.
Μάλιστα οι Ferrari έκαναν το 1-3 με τον Φελίπε Μάσα να δίνει απάντηση στους αμφισβητίες του, δίνοντας και πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του.
Γενικά το Κορεατικό GP, που διήρκησε τρείς ολόκληρες ώρες, στιγματίστηκε από τις κάκιστες καιρικές συνθήκες αλλά και από τα πάμπολλα λιμνάζοντα ύδατα, που όπως και να το κάνουμε δείχνουν ότι η ολοκαίνουργια πίστα έχει ακόμα πολλά τεχνικά θέματα!
Πλέον το Πρωτάθλημα της Formula 1 παίρνει μία δραματική μορφή μόλις δύο GP πριν το τέλος του!
Μετά τη λήξη του αγώνα ο Μαρκ Γουέμπερ μιλώντας για την εγκατάλειψή του τόνισε: "Ήταν δικό μου λάθος. Πάτησα στο κερμπ και έχασα το πίσω μέρος. Είμαι όμως ακόμη στο παιχνίδι του τίτλου και θα προσπαθήσω για το καλύτερο στους δυο τελευταίους αγώνες".
Ο Φέτελ που ήταν επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος της κούρσας έμεινε από κινητήρα λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας: " Σίγουρα θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για μένα αν είχε κερδίσει στον αγώνα. Παραμένω όμως στο παιχνίδι του τίτλου καθώς η διαφορά μου με τον πρωτοπόρο είναι στους 25 βαθμούς και απομένουν 50 για να μοιραστούν".
Από την πλευρά του ο νικητής του αγώνα και πρωτοπόρος πλέον της βαθμολογίας Φερνάντο Αλόνσο παραμένει επιφυλακτικός: "Τίποτα δεν άλλαξε στην πραγματικότητα. Με το νέο σύστημα βαθμολογίας η ανατροπή είναι πιο εύκολη. Σήμερα ήταν μια άτυχη μέρα για τον Γουέμπερ και το Φέτελ. Πιστεύω ότι κλειδί για την κατάκτηση του τίτλου θα αποδειχτεί η σταθερή παρουσία στο βάθρο" κατέληξε ο Ισπανός που θα πάει με άλλο αέρα στον επόμενο αγώνα στη Βραζιλία.
O Λιούις Χάμιλτον που βρέθηκε ανέλπιστα στη 2η θέση μετά τις εγκαταλείψεις των Γουέμπερ, Φέτελ και Ρόσμπεργκ θεωρεί πως η μάχη του τίτλου είναι ακόμη ανοιχτή: "Σήμερα πήρα πολλούς βαθμούς, κάτι που δεν είχα καταφέρει στους προηγούμενους αγώνες. Θα μπορούσα να είχα πάει και καλύτερα. Η μάχη του πρωταθλήματος είναι ακόμη ανοιχτή. Στην αρχή ήταν ενοχλητικό ήθελα να αγωνιστούμε".
Συνολικά τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες:
ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ | Grid | Pts | |
1 | 1:39:20.396 | 3 | 25 | ||
2 | +16.0 secs | 2 | 18 | ||
3 | +23.1 secs | 4 | 15 | ||
4 | +38.7 secs | 1 | 12 | ||
5 | +40.2 secs | 5 | 10 | ||
6 | +44.1 secs | 7 | 8 | ||
7 | +45.2 secs | 8 | 6 | ||
8 | +46.3 secs | 6 | 4 | ||
9 | +53.0 secs | 12 | 2 | ||
10 | +62.4 secs | 11 | 1 | ||
11 | +69.0 secs | 9 | |||
12 | +82.9 secs | 10 | |||
13 | +92.6 secs | 18 | |||
14 | +1 Lap | 13 | |||
15 | +2 Laps | 21 | |||
16 | +3 Laps | 15 | |||
17 | Hydraulics | 20 | |||
Ret | Hydraulics | 14 | |||
Ret | Mechanical | 23 | |||
Ret | Gearbox | 19 | |||
Ret | Suspension | 17 | |||
Ret | Hydraulics | 16 | |||
Ret | Hydraulics | 22 | |||
Ret | Accident | 24 |
01 | Fernando Alonso | 231 |
02 | Mark Webber | 220 |
03 | Lewis Hamilton | 210 |
04 | Sebastian Vettel | 206 |
05 | Jenson Button | 189 |
06 | Felipe Massa | 143 |
07 | Robert Kubica | 124 |
08 | Nico Rosberg | 122 |
09 | Michael Schumacher | 66 |
10 | Rubens Barrichello | 47 |
11 | Adrian Sutil | 47 |
12 | Kamui Kobayashi | 31 |
13 | Vitantonio Liuzzi | 21 |
14 | Vitaly Petrov | 19 |
15 | Nico Hulkenberg | 18 |
01 | RBR-Renault | 426 |
02 | McLaren-Mercedes | 399 |
03 | Ferrari | 374 |
04 | Mercedes GP | 188 |
05 | Renault | 143 |
06 | Force India-Mercedes | 68 |
07 | Williams-Cosworth | 65 |
08 | BMW Sauber-Ferrari | 43 |
09 | STR-Ferrari | 11 |
10 | Lotus-Cosworth | 0 |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου