Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

"Κεκρυμμένα από καταβολής" (Κρυμμένα από τότε που δημιουργήθηκε ο κόσμος)

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

1. Ο Ιησούς μιλούσε στους όχλους ολοένα με παραβολές, όπως είχε προφητέψει ο προφήτης Ησαϊας ότι θα μιλήσει για πράγματα κρυμμένα από τότε που δημιουργήθηκε ο κόσμος. Δεν θα μιλούσε ανοιχτά σ΄ αυτούς που δεν είχαν την προαίρεση να πάνε κοντά Του για να θεραπευθούν και να μην είναι η καρδιά τους αναίσθητη και σκληρή. Μιλούσε με παραβολές σ΄ αυτούς γιατί είχαν μάτια για να βλέπουν, αλλά δεν έβλεπαν και αυτιά για να ακούνε και δεν άκουγαν, γιατί δεν ήθελαν να μετανοήσουν. Στους μαθητές Του όμως που εγκατέλειψαν τα πάντα για να Τον ακολουθήσουν μιλούσε ανοιχτά. Μακάρια είναι τα δικά σας μάτια γιατί βλέπουν και τα αυτιά σας γιατί ακούνε, τους είπε. Πολλοί προφήτες και δίκαιοι επιθύμησαν να δουν αυτά που βλέπετε εσείς, μα δεν τα είδαν και ν΄ ακούσουν αυτά που ακούτε σεις, μα δεν τα άκουσαν.

2. Όλος ο κόσμος δυσκολεύεται να καταλάβει όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στον τόπο μας. Σε όλους γεννάται το ερώτημα, γιατί πρέπει να πληρώνουν αυτοί που δεν φταίνε; Γιατί πρέπει να υπάρχουν αθώα θύματα; Η απάντηση που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δίνουν οι σημερινοί διώκτες που καταδυναστεύουν το λαό, είναι ότι όλοι φταίνε, ότι δεν υπάρχουν αθώα θύματα. Οι διώκτες χρησιμοποιούν κάθε μέσον για να αναγκάσουν τους διωκομένους να δεχθούν ότι φταίνε οι ίδιοι για τη δυστυχία τους.

3.Αυτός είναι ο λόγος που διώκουν το Χριστό. Ο Χριστός διαψεύδει τους διώκτες σε κάθε εποχή και σε κάθε χώρα. Ο Χριστός σε τι τους έφταιξε και τον σταύρωσαν. «Αντί του αγαπάν με σταυρόν με προσηλώσατε.»

4. «Μια εικόνα του Χριστού σε ένα άθεο σχολείο μπορεί να φέρει σε πανικό το σύστημα» Η εικόνα του Χριστού από μόνη της καταγγέλλει την υποκρισία των διωκτών και πρέπει να εξαφανιστεί από παντού, για να μην θυμίζει ότι υπάρχουν αθώα θύματα από την εποχή του Άβελ του δικαίου μέχρι σήμερα.

5. Ο Ιησούς μιλούσε με παραβολές όταν απευθυνόταν στους όχλους. Στους Φαρισαίους όμως μίλησε ανοιχτά με τους μακαρισμούς και τους αντιμακαρισμούς Του. Είναι αξιοσημείωτο πώς δεν μίλησε μόνο για τους αντιμακαρισμούς. Ποτέ δεν κουράζεται να τους καλεί να μετανοήσουν για να γνωρίσουν την μακαριότητα που οι ίδιοι διώχνουν με την υποκρισία και την σκληροκαρδία τους. Η μετάνοια είναι η βάση της Διδασκαλίας Του. Μετανοείτε ήγγικε γαρ η βασιλεία των ουρανών. Με την μετάνοια δεν απέχετε από την βασιλεία των ουρανών.

6. «Ουαί υμίν τοις πλουσίοις, ότι απέχετε την παράκλησιν υμών. Ουαί υμίν οι εμπεπλησμένοι ότι πεινάσετε. Ουαί υμίν οι γελώντες νυν, ότι πενθήσετε και κλαύσετε. Ουαί υμίν όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες οι άνθρωποι. Κατά τα αυτά εποίουν τοις ψευδοπροφήταις οι πατέρες αυτών».

7. «Αλλ΄ υμίν λέγω τοις ακούουσιν. Αγαπάτε τους εχθρούς υμών, καλώς ποιείτε τοις μισούσιν υμάς, ευλογείτε τους καταρωμένους υμίν, προσεύχεσθε υπέρ των επηρεαζόντων υμάς. Τω τύπτοντί σε επί την σιαγόνα πάρεχε και την άλλην, και από τους αίροντός σου το ιμάτιον και τον χιτώντα μη κωλύσης. Παντί δε τω αιτούντι σε δίδου, και από του αίροντος τα σα μη απαίτει».

8. Ο Ιησούς από άκρα φιλανθρωπία μίλησε στους όχλους με παραβολές, για να μην γίνουν με την αμέλειά τους ένοχοι κατάρας σύμφωνα με την προφητεία του Ιερεμία, «Επικατάρατος πας άνθρωπος ο ποιών το έργον του Κυρίου αμελώς».
http://moschoblog.blogspot.com/2011/02/blog-post_24.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου